امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است

به گزارش آسانسور، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی گفت : نحوه برگزاری امتحانات ترم دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت حضوری یا مجازی در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا است .

امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است

علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی آسانسور با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است، گفت: دانشگاه های غیر انتفاعی در سراسر کشور آمادگی لازم را برای برگزاری امتحانات خاتمه ترم به هر 2 صورت حضوری و مجازی را دارد اما بر اساس ابلاغیه وزارت علوم منتظر اعلام ستاد ملی کرونا برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری امتحانات هستیم.

تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم

وی اضافه کرد: اگر ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری حضوری امتحانات را بدهد این آمادگی برای برگزاری آزمون وجود دارد و با رعایت موارد و توصیه های بهداشتی نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد این در حالی است که هیچ گونه اظهار نظری در این باره انجام نشده است و تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم.

براساس امکانات دانشگاه ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد

آهون منش توضیح داد: در صورتی که شرایط برگزاری امتحانات خاتمه ترم از سوی ستاد ملی کرونا منفی اعلام گردد براساس امکانات موجود و ظرفیت های دانشگاه ها ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید