تاتنهام 1 ، منچستریونایتد 3؛ نمایش دلپذیر شاگردان سولسشر در لندن برابر آقای خاص

به گزارش آسانسور، خبرگزاری خبرنگاران- منچستر یونایتد پیروز شد با نتیجه 3-1 تاتنهام را شکست دهد تا انتقام با بازی رفت را گرفته باشد.

تاتنهام 1 ، منچستریونایتد 3؛ نمایش دلپذیر شاگردان سولسشر در لندن برابر آقای خاص

به گزارش آسانسور، دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد امشب در چارچوب حساس ترین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود شیاطین سرخ سرانجام یافت. اصولا مردمان حوزه اسکاندیناوی بسیار خونسرد و شکیبا هستند و سخت می توان آن ها را عصبانی کرد؛ اما وقتی عصبانی شوند، عواقب سختی در انتظارتان خواهد بود! اوله گونار سولسشر در نیمه اول بازی امروز چنین حسی داشت. تیم او در نیمه اول فقط یک شوت زد ولی در نیمه دوم توپ را 11 بار به سمت دروازه حریف شلیک کرد.

بازی تاتنهام و منچستریونایتد مطابق انتظار زیبا، پر برخورد و تماشایی بود. منچستریونایتد که با به خاطر داشتن شکست تحقیر آمیز در ملاقات رفت پا به این مسابقه گذاشته بود، بازی را خوب شروع نکرد؛ به نظر می رسید خستگی بازی پنجشنبه شب مقابل گرانادا هنوز در بدن بازیکنان تیم وجود دارد. اما پس از این که گل ادینسون کاوانی به علت آنچه خطای مک تومینای روی سون هیونگ مین تشخیص داده شد مورد قبول واقع نشد، اوله گونار سولسشر و شاگردانش بازی را با جدیت ادامه دادند؛ به همین جهت دقایق خاتمهی نیمه اول پر برخورد بود. در این شرایط گل سون هیونگ مین، تاتنهام را در موضع برتر قرار داد.

با شروع نیمه دوم اما همه چیز دگرگون شد؛ این بار منچستریونایتد بود که مالک توپ و میدان بود و برای گلزنی کوشش می کرد. در یکی از همین صحنه ها، فرد توانست دروازه اسپرز را باز کند تا تیم مهمان به بازی برگردد. با ورود میسون گرینوود به زمین و ارسال دقیق او برای کاوانی، ضربه سر شیرجه ای این مهاجم اروگوئه ای کامبک شیاطین سرخ را تکمیل کرد. گل گرینوود در وقت های اضافه هم حکم تیر خلاص را داشت و منچستریونایتد را به هر سه امتیاز بازی حساس امروز رساند تا یونایتد را به منچسترسیتی صدرنشین نزدیک کند و از تاتنهام فرصت کاهش اختلاف با رده چهارم را سلب کند.

بازی کاملاً متعادل شروع شد و دو تیم سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و همین موضوع باعث شد که در نیم ساعت ابتدایی بازی هیچ موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نگردد. در دقیقه 34 بالاخره اولین صحنه مجذوب کننده بازی خلق شد؛ جایی که ادینسون کاوانی پیروز شد دروازه تاتنهام را باز کند اما پیش از این گل اسکات مک تومینای روی سون هیونگ مین مرتکب خطا شده بود و همین موضوع باعث شد که داور بعد از بازبینی صحنه گل ستاره اروگوئه ای را مردود اعلام کند.

در دقیقه 38 قفل دروازه ها شکسته شد و تاتنهام به گل دست یافت. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با پاس لوکاس مورا به سون هیونگ مین همراه بود و این ستاره کره ای در دهانه دروازه گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 گردد. در ادامه نیمه اول حملات منچستریونایتد نتیجه نداد تا بازی در خاتمه 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود تاتنهام خاتمه پیدا کند.

منچستریونایتد نیمه دوم را کاملاً هجومی شروع کرد و حملات این تیم در دقیقه 57 به گل تساوی منجر شد. ضربه ادینسون کاوانی ابتدا به وسیله هوگو لوریس دفع شد اما توپ مقابل دروازه خالی برابر فرد نهاده شد و این هافبک برزیلی گلزنی کرد تا نتیجه 1-1 گردد. در دقیقه 60 سون هیونگ مین می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دین هندرسون همراه شد تا این دروازه بان یونایتد را نجات داده باشد.

در دقیقه 63 این بار منچستر یونایتد می توانست به رجحان برسد. ضربه فوق العاده برونو فرناندز از پشت محوطه جریمه با واکنش بهتر هوگو لوریس همراه شد تا بازی با همان نتیجه تساوی دنبال گردد. در دقیقه 67 پل پوگبا یک موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد. ستاره فرانسوی در حالی که می توانست به راحتی تیمش را پیش بیندازد تصمیم گرفت ضربه تکنیکی بزند اما ناپیروز بود تا فرصت بزرگی را از دست داده باشد.

در دقیقه 73 این بار هری کین این فرصت داشت تا تاتنهام را پیش بیندازد اما ضربه این بازیکن در زاویه بسته به وسیله دین هندرسون به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 79 این منچستر یونایتد بود که توانست گل رجحان را به ثمر برساند. ارسال میسون گرینوود با ضربه سر استثنایی ادینسون کاوانی همراه شد تا بازی 2-1 گردد. در دقیقه 96 منچستریونایتد تیر خلاص را هم به تاتنهام زد. حرکت عالی میسون گرینوود و ضربه فوق العاده او به گل سوم شیاطین سرخ منجر شد تا این تیم با نتیجه 3-1 پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تاتنهام 1 ، منچستریونایتد 3؛ نمایش دلپذیر شاگردان سولسشر در لندن برابر آقای خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام 1 ، منچستریونایتد 3؛ نمایش دلپذیر شاگردان سولسشر در لندن برابر آقای خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید