تلویزیون های Lifestyle Screens؛ یک اثر هنری در خانه شما

به گزارش آسانسور، تلویزیون های Lifestyle Screens ال جی بر اساس یک دهه نوآوری OLED و نشان دادن تعهدی پایدار به درک و برطرف نیازهای مشتریان ساخته شده و ارزش های نو و تجربیات کاربری تازه را ارائه می نمایند. صفحه نمایش های لایف استایل ال جی فراتر از یک تلویزیون هستند و با طراحی های ظریف و فوق مدرن خود، آثار هنری خیره نماینده ای به شمار می روند که به هر فضای نشیمنی را ظرافت می بخشند.

تلویزیون های Lifestyle Screens؛ یک اثر هنری در خانه شما

امروزه بسیاری از مصرف نمایندگان در پی محصولاتی هستند که بتوانند با سبک زندگی شان به صورت یکپارچه هماهنگ شوند و کاملا با ترجیحات و سلیقه های فردی آن ها مطابقت داشته باشند. در زمینه تلویزیون ها نیز این به معنای آن است که این محصولات توانایی ارائه تجربیات شخصی سازی شده مصرف نماینده را داشته باشند و طیف گسترده ای از خدمات تفریح و محتوای سبک زندگی را ارائه نمایند. بعلاوه به معنای ارائه طرح ها و ویژگی های متمایزی است که راحتی را افزایش بدهند و زیبایی فضا را ارتقاء ببخشند.

در هفته طراحی میلادی 2023 (Milan Design Week 2023) در فضای بسیار زیبای Salone dei Tessuti، ال جی خلاقیت های هنری انحصاری تلویزیون های LG OLED Objet Collection TV را به نمایش گذاشت که شامل تلویزیون Posé و Easel می گردد. در این میان، محصول StanbyME متحرک و بعلاوه اسپیکر قابل حمل LG XBOOM 360 نیز به نمایش در آمدند که در آن ها، عناصر زیبایی شناختی و جالب شرکت Moooi به کار رفته بودند.

نوآوری های شگفت انگیز به طرز هنرمندانه ای در صفحه نمایش های لایف استایل پیشرفته به نمایش در می آیند، جایی که آن ها در کنار اشیاء داخلی بسیار زیبا، اثاثیه تماشایی و الگوهای برند سبک زندگی هلندی ممتاز Moooi قرار گرفته اند.

تلویزیون های Lifestyle Screens ال جی ترکیبی بسیار شیک و الهام بخش از فناوری و طراحی هستند. این تلویزیون ها با خلاقیت های زیبا در نوع خود، به راحتی با محصولات لوکس شرکت Moooi ترکیب شده اند و یک منظره مجلل از زندگی مدرن، فوق العاده راحت و شیک را ارائه نموده اند. این نمایشگاه بعلاوه شامل یک رفتار ویژه است که مرز بین صفحه نمایش و اثر هنری را محو می نماید. به افتخار هفته طراحی میلان و بعلاوه به مناسبت همکاری ال جی و Moooi مدل های منتخبی از تلویزیون های لایف استایل ال جی با طرح های تزئینی و جالب شرکت Moooi مزین شدند.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé (مدل LX1) که برای اولین بار در هفته طراحی میلادی سال گذشته معرفی شده بود، بار دیگر بر معروفیت ال جی به عنوان شرکتی پیشگام در زمینه نوآوری های مبتنی بر سبک زندگی تأکید نموده است. سال جاری، این شرکت در دسترس بودن تلویزیون Posé را به منطقه ها بیشتری توسعه داده و به مشتریان بیشتری این فرصت را داده تا خاص و متمایز بودن تلویزیون های Lifestyle Screen ال جی را از نزدیک ببینند.

تلویزیون های متمایز و برجسته Lifestyle Screens ال جی با پشتوانه 10 سال نوآوری OLED این شرکت، تجربیات کاربری و ارزش سبک زندگی منحصربه فردی را ارائه می نمایند. محصولات LG Lifestyle Screen با تثبیت جایگاه این شرکت به عنوان مبتکر سبک زندگی و پیشگام در تکامل مداوم تلویزیون های خانگی، افتخارات متعددی را کسب کردند که شامل جوایزی از رویداد iF Design Award و بعلاوه Red Dot Award می گردد.

منبع: فوت و فن

به "تلویزیون های Lifestyle Screens؛ یک اثر هنری در خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون های Lifestyle Screens؛ یک اثر هنری در خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید