تمجید روزنامه پرتغالی از روزه داری مهدی طارمی؛ ستاره ایرانی در ماه رمضان می درخشد

به گزارش آسانسور، روزنامه پرتغالی از روزه داری مهدی طارمی و درخشش ستاره کشورمان در ماه رمضان نوشت.

تمجید روزنامه پرتغالی از روزه داری مهدی طارمی؛ ستاره ایرانی در ماه رمضان می درخشد

به گزارش گروه ورزشی آسانسور، روزه گرفتن مهدی طارمی در ماه رمضان و افطار کردن او در میانه مسابقه پورتو و اسپورتینگ به سوژه اصلی رسانه های پرتغالی بدل شد. همه از او صحبت کردند و از روزه گرفتن ستاره مسلمان ایرانی حرف زدند.

این واکنش ها البته تداوم داشت و امروز نشریه آبولا مطلبی دیگر در مورد روزه داری مهدی طارمی نوشت.

معتبرترین روزنامه ورزشی پرتغال گزارشی در مورد طارمی روی سایت خود برد و نوشت: روزه گرفتن در ماه رمضان باعث نشد تا عطش طارمی برای گلزنی کم گردد. ستاره ایرانی 4 بار در 2 بازی اخیر لیگ پرتغال گلزنی کرد. یک گل مقابل گویمارش به ثمر رساند و مقابل پورتیموننزه هت تریک کرد. او در نظر دارد در بازی امشب مقابل براگا نیز سریال گلزنی های خود را ادامه بخشد. تیمی که همواره مقابلش پیروز بوده است.

طارمی با پیراهن ریوآوه 2 بار مقابل براگا گلزنی نموده و با تیم پورتو نیز توانسته در 5 دوئل خود به 2 گل دست یابد.

نشریه آبولا نوشت: پورتو جدای از بازی امشب مقابل براگا، یک بازی دیگر در روز شنبه مقابل ویزلا دارد که در ماه رمضان برگزار می گردد. در باشگاه پورتو مهدی طارمی و زایدو مسلمان هستند و روزه می گیرند ولی این روزه داری اثری روی کیفیت آنها نمی گذارد. کونسیسائو پیشتر در مورد روزه داری طارمی و زایدو گفت: پورتو یک مرکز پزشکی مجهز با حضور ویتور هوگو، یکی از برترین متخصصان تغذیه دنیا دارد. آنها 100 درصد که هیچ، 1000 درصد در ماه رمضان آماده هستند. طارمی فصل پیش در دوران روزه داری، در 5 بازی 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

نشریه آبولا از روزه داری مهدی طارمی صحبت کرد و نوشت که این بازیکن در ماه رمضان کیفیتش به هیچ وجه افت نمی کند و عملکردی عالی از خود به نمایش می گذارد. انتظار می رود امشب مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو قرار گیرد و باز هم برای پورتو گلزنی کند.

تیم طارمی در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته و تنها به 4 امتیاز احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمجید روزنامه پرتغالی از روزه داری مهدی طارمی؛ ستاره ایرانی در ماه رمضان می درخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید روزنامه پرتغالی از روزه داری مهدی طارمی؛ ستاره ایرانی در ماه رمضان می درخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید