دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام نمود: شورای امنیت انزوای آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 را نشان داد

به گزارش آسانسور، در پی رد درخواست آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه، دفتر نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد اظهار داشت: شورای امنیت بار دیگر نشان داد که آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت منزوی است.

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام نمود: شورای امنیت انزوای آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 را نشان داد

به گزارش گروه سیاسی آسانسور، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به اعلام رئیس دوره ای شورای امنیت بر عدم آنالیز درخواست آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه، مطرح نمود: اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر پذیرش نامه اخیر ایالات متحده مبنی بر ادعای شروع فرایند بازگرداندن تحریم های شورای امنیت بر ایران را رد کردند.

نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در ادامه تاکید نمود: شورای امنیت بار دیگر نشان داد که آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت منزوی است.

لازم به ذکر است، سفیر اندونزی که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت را در ماه جاری میلادی بر عهده دارد روز گذشته اعلام نمود: ما در جایگاهی نیستیم که اقدامات بیشتری در مورد اقدام آمریکا برای کلید زدن مکانیسم بازگشت اتوماتیک تحریم ها علیه ایران انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام نمود: شورای امنیت انزوای آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام نمود: شورای امنیت انزوای آمریکا در برجام و قطعنامه 2231 را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید