راه یابی هشت تعاونی به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر

به گزارش آسانسور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از راه یابی هشت تعاونی استان به بخش ملی رقابت های هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر اطلاع داد.

راه یابی هشت تعاونی به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر

یوسف شعبانی گفت: فراخوان ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال جاری از خرداد شروع شده است و 91 تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.

او گفت: از این تعداد، 50 تعاونی پیروز به کسب امتیازات استانی شده و هشت تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت های تعاونی های برتر را به دست آوردند.

پس از سرانجام ثبت نام و آنالیز تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره ، از این شرکت های تعاونی بازدید های میدانی شد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، برگزاری این جشنواره را در 2 مرحله استانی و ملی خاطرنشان کرد و گفت: هفدهمین جشنواره تعاون های برتر همدان در هفته تعاون (هفتم شهریور تا 13 شهریور) برگزار می گردد.

گرایش های این دوره از جشنواره دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین احتیاج فراوریکنندگان، فرش دستباف و حمل و نقل دریایی است.

شعبانی گفت: تامین احتیاج مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین احتیاج صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه فراوریی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی از دیگر رشته های این جشنواره است.

او گفت:توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون منجر به فراوری، ایجاد شغل و توسعه مالی می گردد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ایجاد و توسعه تعاونی ها در حوزه های مختلف مالی را تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در اشتغال و رونق فراوری عنوان و اضافه نمود: جشنواره تعاونی های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت های فراوریی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگو های عملی پیروز تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران برگزار می گردد.

منبع ایرنا

آسانسور همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه یابی هشت تعاونی به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی هشت تعاونی به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید