روسیه و دیدنی هایی برای اهل هنر

به گزارش آسانسور، راهنمایی برای هنرمندانی که به روسیه سفر می کنند

در سال های اخیر شهر سن پترزبورگ شاهد یک انقلاب کوچک بوده و به این ترتیب توانسته است، توازن مناسبی بین دنیای امروزی و روزگار کهن روسیه برقرار کند. بدون تردید با داشتن برنامه ریزی مناسب برای یک تور کامل گردش شهری، شما خواهید توانست برخی از مدرن ترین بخش های شهر را مشاهده کنید. در این برنامه فرصت دیدن بخش های ارزشمندی را که در گوشه و کنار شهر هستند و به صورت تصادفی با آن ها رو به رو می شوید، از دست ندهید. در اینجا مکان هایی را که علاقه مندان به هنر می توانند از بازدید آن ها لذت ببرند را معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

روسیه و دیدنی هایی برای اهل هنر

خانه هنر راشمانیوف (Art Hotel Rachmaninov)

بسکمک از آثار هنری ارزشمند روسیه در شهر سن پترزبورگ و به طور خاص آثار هنری مربوط به دوران پس از انقلاب، در خانه هنر راشمانیوف نگهداری می شود. این خانه در گذشته محل زندگی سرگئی راشمانیوف (Sergei Rachmaninov)، پیانیست، سراینده و هنرمند مشهور روسیه بود که دوران کودکی خود را در این محل گذرانده و بسکمک از آثار وی نمایانگر علاقه اش به مکتب هنری رومانتیک در موسیقی کلاسیک و البته شاخه روسی آن هستند. تزئینات داخلی این مجموعه، بسیار زیبا و شامل برخی از آثار هنری عمومی است و همچنین اتاق ها و سوئیت های محل اقامت نیز در این محل وجود دارد. قطعا این محل روی شما تاثیر خواهد گذاشت. به ویژه اینکه تمامی تجهیزات و نوع دکوراسیون داخلی این مجموعه به سبک قرن نوزدهم میلادی است. در خانه هنر راشمانیوف، دو گالری مجزا نیز به معرفی آثار هنرمندان سن پترزبورگ اختصاص دارد که این آثار به صورت دوره ای و چرخشی تغییر می کنند. این مرکز هنری در فاصله ای نزدیک و قابل پیاده روی با کلیسای جامع بسیار زیبای کازان (Kazan Cathedral)، میدان کازان، قصر استروگانف (Stroganov Palace) و محله های زیبای حاشیه رودخانه واقع شده است. خانه هنر راشمانیوف محل خوبی برای دیدن آثار هنری و صرف چند ساعت زمان برای بررسی دقیق آثار هنرمندان مشهور روسیه است.

گالری و موزه هنرهای معاصر ارارتا (Erarta Contemporary Art Museum and Gallery)

قطعا هنرهای مدرن را نمی توان اصلی ترین جنبه هنری شهر سن پترزبورگ دانست اما در این شهر سالن ها و گالری های هنری متعددی در این رابطه وجود دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. شما می توانید از بخش های شمالی شهر به کمک مترو به جزیره واسیلوسکی (Vasilevsky Island) که با نام جزیره باسیل نیز شناخته می شود رفته و موزه شگفت انگیز ارارتا را بازدید کنید. در این موزه ، مجموعه بزرگی از آثار هنری مرتبط با مذهب و سیاست به نمایش گذاشته شده است. در هر سه ماه 8 نمایشگاه تازه در دو بخش جانبی موزه، آغاز به کار کرده و هنرمندان داخلی و بین المللی متعددی به ان مراجعه می کنند. در این موزه بیش از 2 هزار و 200 اثر هنری از بیش از 250 هنرمند وجود داشته و آثار موجود در گالری اصلی این مجموعه از سراسر روسیه جمع آوری شده است. از طریق اتوبوس و به سادگی طی 15 دقیقه از محله نوسکی می توان به این محل رسید.

منبع: الی گشت

به "روسیه و دیدنی هایی برای اهل هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و دیدنی هایی برای اهل هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید