سی ان ان : ترامپ به دنبال انتقام از بایدن است

به گزارش آسانسور، شبکه سی ان ان بامداد پنجشنبه گزارش داد که ترامپ به دنبال انتقام است و می خواهد با انتصاب بازرسان ویژه پیگیری پرونده پسر بایدن و ادعاهای تقلب در انتخابات را به جریان بیاندازد.

سی ان ان : ترامپ به دنبال انتقام از بایدن است

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به شدت خواهان معین بازرسان ویژه برای انجام تحقیقات جداگانه در خصوص ادعاهای بی اساس وی در خصوص تقلب در انتخابات و پرونده های مربوط به هانتر بایدن پسر جو بایدن است.

کوشش های ترامپ برای به جریان انداختن پرونده ادعای تقلب در انتخابات و تحقیقات در خصوص پسر بایدن در حالی مطرح می گردد که ویلیام بار در روزهای گذشته از مقام وزارت دادگستری دولت و دادستان کل آمریکا استعفا داد.

طبق قوانین وزارت دادگستری آمریکا ، بازرسان ویژه باید توسط دادستان کل انتخاب شوند و هم اکنون با کناره گیری بار، ترامپ جف روزن معاون وزارت دادگستری را بعنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

برکناری بار از وزارت دادگستری در حالی توسط ترامپ صورت گرفت که وی پیش تر گفته بود که شواهدی درباره ادعاهای تیم ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشاهده ننموده است.

این اظهارات موجب خشم ترامپ شده بود. ترامپ همچنین از اینکه وزارت دادگستری پیش از انتخابات از اعلام تحقیقات در خصوص فعالیت های اقتصادی هانتر بایدن پسر جو بایدن رئیس جمهوری منتخب خودداری نموده بود، خشمگین بود.

منابع مطلع به سی ان ان اعلام کردند که بعد از کناره گیری بار، اگر روزن از معین بازرسان ویژه ترامپ سر باز زند، رییس جمهوری آمریکا وی را نیز اخراج خواهد نمود.

به گزارش وال استریت ژورنال، ترامپ علاوه بر ورود به معین بازرسان ویژه در حال آنالیز اخراج اعضای اضافی دولت خود است و لیست بلندی از درخواست های عفو را مورد آنالیز قرار می دهد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "سی ان ان : ترامپ به دنبال انتقام از بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان : ترامپ به دنبال انتقام از بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید