ماسال، نمک آبرود و رامسر 3 مقصد پرطرفدار شمال در تابستان

به گزارش آسانسور، اولین گزینه ای که برای سفر در تابستان به فکر مان می رسد، سفر به شمال ایران است. منطقه ای سرسبز با بی تعداد جاذبه طبیعت گردی یا سرگرمیی که تجربه هر کدام از آنها می تواند سفری خاطره انگیز برای شما رقم بزند. در سفر به شمال هر سلیقه ای می تواند به مراد دل خود برسد؛ اگر کسی اهل طبیعت گردی باشد، برترین مقاصد طبیعت گردی را می تواند در شمال ایران پیدا کند و اگر در پی سرگرمی و هیجان باشد، باز هم می تواند به مجذوب کننده ترین گزینه های سرگرمیی در شمال دسترسی پیدا کند.

ماسال، نمک آبرود و رامسر 3 مقصد پرطرفدار شمال در تابستان

از بین این همه مقصد و جاذبه متنوع برای انتخاب، سه شهر در شمال ایران وجود دارد که به علت قابلیت های فوق العاده خود توانسته اند هواداران بسیاری را به سمت خود جذب نمایند و به نام سه مقصد پرطرفدار شمال در تابستان شناخته شوند. همراه باشید تا در ادامه به معرفی این مقاصد تابستانی مجذوب نماینده بپردازیم و با مرور این شهرها کمی از گرمای این روزهای تابستان فاصله بگیریم.

ماسال

نمی گردد صحبتی از شمال و زیبایی های آن باشد اما حرفی از ماسال به میان نیاید. ماسال شهری سرسبز در استان گیلان است که در سال های اخیر به علت ییلاق های سحرانگیز خود هواداران زیادی پیدا نموده و دل از گردشگران برده است. این شهر که پس از رودبار دومین شهر مرتفع استان گیلان محسوب می گردد، به وسیله جاده ای پر پیچ و خم و رویایی شما را به ییلاقات مشهور ماسال می رساند. ییلاق هایی مانند اولسبلنگاه، ییلاق سوچاله و تلارگاه که هر کدام دنیایی از زیبایی و شگفتی را در خود جای داده و با خانه های چوبی و سقف های رنگی معروفیت زیادی برای خود دست و پا نموده اند.

ماسال جایی است که در آن می توانید به دیدار آسمان بروید و از فراز ابرها نظاره گر زیبایی های بی حدوحصر طبیعت ایران شوید. پس اگر تا به امروز به این شهر سفر ننموده اید، خیلی زود و در اولین فرصت برنامه رفتن به آن را به همراه دوستان تان بچینید.

دو شهر بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم تنها شهرهایی در شمال هستند که تجربه ای فراموش نشدنی بر فراز دریای خرز در تله کابین های مازندران برایتان رقم می زنند.

نمک آبرود

نمک آبرود مقصد پرطرفدار بعدی ما در شمال است. اینجا هم می توانید از گردش در طبیعت لذت ببرید و هم انواع و اقسام تفریحات هیجانی را تجربه کنید. مجموعه تله کابین نمک آبرود یکی از مهمترین و مجذوب نماینده ترین مجموعه های تفریحی در شمال ایران است و دنیایی از دیدنی ها و تفریحات را در خود جای داده است. تله کابین نمک آبرود که شاخصه اصلی این مجموعه تفریحی است، شما را از زمین به اوج آسمان می برد و در انتهای جهت یک گشت جانانه در دل جنگل های شمال به شما هدیه می دهد.

سورتمه سواری، زیپ لاین، پینت بال، کارتینگ، مجموعه پروازی، ماشین چهار چرخ، سینما شش بعدی و پارک تفریحی تنها گوشه ای از امکانات تفریحی و هیجانی این مجموعه است. اگر هم کسی قصد اقامت در این مجموعه را داشته باشد و بخواهد از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرد می توانید روی شب مانی در هتل پارسیان آزادی یا ویلاهای اجاره ای شهرک نمک آبرود حساب باز کند.

رامسر

یک شمال است و یک رامسر، شهری که لقب عروس شهرهای شمال ایران را دارد و با طبیعت چشم نواز و آب و هوای فوق العاده اش هر سال مسافران بسیاری را به سمت خود می کشاند. در رامسر هم می توانید طبیعت گردی کنید و از چشم انداز ها خیره نماینده جنگل و دریا لذت ببرید، هم می توانید با حضور در مجموعه تله کابین رامسر، به اوج هیجان و آدرنالین برسید.

تله کابین رامسر نخستین تله کابین در ایران است که دریا را به کوه می رساند و از فراز کوه چشم انداز ای فراموش نشدنی از شهر رامسر و دریا پیش پای شما می گستراند. تفریحات بخش ساحلی مانند اسکی روی آب، قایق سواری، شاتل دریایی و جت اسکی تنها بخش کوچکی از فعالیت هایی است که در این مجموعه می توانید تجربه کنید. شهربازی، زیپ لاین، پل معلق، پینت بال، کارتینگ، موتور چهارچرخ، از دیگر تفریحات مجذوب نماینده این مجموعه تفریحی هستند و می توانند شما را غرق در شادی و هیجان نمایند.

یک سفر لذت بخش به ماسال، نمک آبرود و رامسر با رعایت موارد ایمنی و سلامتی

مطمئنا حالا که این روزها کشور ما درگیر بیماری کروناست، خیلی از شما این سوال را دارید که برترین راه برای سفر امن و بی دغدغه به این شهرها چیست و چطور می توان با خیال راحت در این شهرها اقامت داشت. اصلی ترین گزینه ای که باید در نظر داشته باشید، این است که می خواهید در سفر به رامسر یا نمک آبرود یا ماسال کجا اقامت کنید. مسلما حالا در دوران کرونا تمیزی و سلامت اقامتگاه ها بیشترین اهمیت را دارد و تمام گردشگران می خواهند شب جایی اقامت نمایند که خیال شان از بابت تمیزی و امنیت آن راحت باشد.

سایت اجاره ویلا و سوئیت آنلاین هومسا در کمپین تمیز سفر کنید، امکان اجاره اقامتگاه های تمیز و ضدعفونی شده را برای کاربرانش فراهم نموده است. سایت هومسا از برترین سامانه های اجاره ویلا است که امکان اجاره اقامتگاه های تمیز با مناسب ترین قیمت و برترین پشتیبانی را برای کاربران خود فراهم می نماید. پس با عضویت در هومسا و اجاره آنلاین اقامتگاه از این سایت دیگر نیازی نیست نگران اقامت خود در سفر به این سه شهر پرطرفدار در زمان کرونا باشید. ایمن و سلامت سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: فرارو

به "ماسال، نمک آبرود و رامسر 3 مقصد پرطرفدار شمال در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسال، نمک آبرود و رامسر 3 مقصد پرطرفدار شمال در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید