نمایندگان از پاسخ های وزیر ورزش قانع نشدند؛ ارجاع سوال به صحن

به گزارش آسانسور، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی از عدم قانع کردن سوال کنندگان از پاسخ های وزیر ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون اطلاع داد و گفت: سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

نمایندگان از پاسخ های وزیر ورزش قانع نشدند؛ ارجاع سوال به صحن

به گزارش روابط عمومی مجلس، مجید نصیرایی در تشریح دستور کار امروز دوشنبه، 10 آذرماه- کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان اطلاع داد و گفت: یکی از وظایف نظارتی هر کمیسیون طرح سوال است که وزیر ورزش هم امروز برای پاسخگویی در کمیسیون حضور یافت و نقد عالمانه ای شکل گرفت و ورزش و جوانان پاسخ هایی را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوال آقای راستینه نماینده شهرکرد به عنوان محور سوالات نهاده شد که در خصوص رویکردهای کلی مدیریت ورزش، سیاست گذاری حوزه ورزش، قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی، شرایط ورزش همگانی و تدوین نظام نامه جامع ورزش بود که در نهایت سوال کنندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

وی ادامه داد: متاسفانه نگاه ها به ورزش همگانی بسیار ضعیف است و براساس یافته های کارشناسان حدود 71 درصد مردم ما تحرک مناسب ندارند و این آسیب بسیار بزرگی برای آینده جمعیت کشور محسوب می گردد و هزینه های هنگفتی در این خصوص به جامعه تحمیل می گردد و این در حوزه سیاست گذاری ورزش ضعف محسوب می گردد بنابراین مسئولان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند و از وزیر خواستیم که نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر گزارشی از فعالیت های حوزه ورزش در 4 سال اخیر ارائه کرد و ما هم معتقدیم که در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و حرفه ای مانند فوتبال در رده های ملی و باشگاهی پیشرفت های قابل قبولی داشتیم و توضیحات وزیر در این رابطه قانع کننده بود.

وی ادامه داد: البته قرار شد نشست های تخصصی دیگری با حضور وزیر برگزار گردد تا تصویر روشن تری از پاسخ ها ارائه گردد و به مرحله اقناعی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نمایندگان از پاسخ های وزیر ورزش قانع نشدند؛ ارجاع سوال به صحن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان از پاسخ های وزیر ورزش قانع نشدند؛ ارجاع سوال به صحن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید