پنجعلی: اتهام زنی قلعه نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود

به گزارش آسانسور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: اتهام سرمربی سپاهان به پرسپولیسی ها درست نبود.

پنجعلی: اتهام زنی قلعه نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود

محمد پنجعلی در گفت وگو با آسانسور، درباره تعطیلی لیگ برتر به خاطر بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانه به خاطر یک اتفاق نادر لیگ ما تعطیل شد و البته من امیدوارم به زودی سلامتی در جامعه حاکم شود و لیگ هم ادامه داشته باشد. واقعا این مساله ناراحت کننده است. در هر صورت جامعه فوتبال باید تابع قوانین اعلامی از سوی کمیته مبارزه با کرونا باشد. من اعتقاد دارم به هر حال بعد از پشت سر گذاشتن کرونا می توانیم لیگ را حداقل بدون تماشاگر برگزار کنیم. باید ببینیم باشگاه های اروپایی الان چه کار می کنند، باشگاه ها هزینه های زیادی انجام داده اند، حق دارند بازی کنند بر اساس بازی ها قهرمان معین شود.

وی در ادامه درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس قهرمان لیگ است گفت: اگر بخواهیم به عنوان یک کارشناس به موضوع نگاه کنیم پرسپولیس فاصله زیادی با تیم دوم جدول دارد. بنابراین شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی پیش رویش است اما من می گویم لیگ را برگزار کنند تا همه تیم ها به آنچه حقشان است برسند برخی تیم ها در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند و برخی دیگر در پایین جدول برای فرار از سقوط تلاش می کنند. البته من فکر می کنم اگر بیماری کرونا ختم به خیر شود حداقل می شود بازی ها را در یک مکان معین برگزار کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بدهی های این باشگاه اظهار کرد: متاسفانه مدیران می آیند و تصمیمات اشتباه می گیرند و می فرایند. من فکر می کنم در این شرایط سازمان بازرسی باید ورود کند و عملکرد همه مدیران را دقیق بررسی کند و ببینند در پرسپولیس چه کار کردند. هر مدیرعاملی دچار اشتباه شده یا خدای ناکرده ابهام مالی داشته است باید به مردم معرفی کنند. این باشگاه هواداران زیادی دارد و نباید با مسائل زیاد اداره شود. من به شخص خاصی اشاره نمی کنم و صحبتم درباره همه مدیران پرسپولیس است. اگر کسی تا به حال اشتباه کرده هواداران باید او را بشناسند. این باشگاه 40 یا 50 میلیون هوادار دارد و مدیرعاملی که می آید باید بتواند به خوبی اوضاع را مدیریت کند. ما نباید شاهد این همه بدهی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید باشگاه پرسپولیس بدهی دو میلیون یورویی اش را از چه طریقی پرداخت خواهد کرد گفت: دولت به جیب مردم دست می کند و این پول را می دهد. مسئله ای هم وجود نخواهد داشت.

پنجعلی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه اختلاف نظرهایی میان امیر قلعه نویی و افشین پیروانی شکل گرفت هم گفت: متاسفانه آقای قلعه نویی صحبت هایی را مطرح کرده و اتهام هایی را به پرسپولیس زدند که درست نبود. افشین پیروانی هم به عنوان مدیر تیم در مقام پاسخگویی برآمد و جواب او را داد. من این رفتارها را به طور کلی تایید نمی کنم و کار خوبی نیست که دو نفر علیه یکدیگر مصاحبه کنند اما این هم خوب نیست که مربی یک تیم درباره تیم دیگر به راحتی صحبت کند و اتهام بزند. من از وقتی یادم می آید هجمه ها علیه پرسپولیس زیاد بود و زمانی هم که ما بازی می کردیم این هجمه ها وجود داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پنجعلی: اتهام زنی قلعه نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: اتهام زنی قلعه نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید