9 هزار و 670 بیمار کرونایی در بیمارستان های مرکز بستری شدند

به گزارش آسانسور، فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: تعداد مراجعین سرپایی کرونا در 24 ساعت گذشته 24 هزار نفر و تعداد بستری ها به 9 هزار و 670 نفر رسیده است.

9 هزار و 670 بیمار کرونایی در بیمارستان های مرکز بستری شدند

به گزارش آسانسور، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون منطقه 16 شهرداری تهران اظهار کرد:خوشبختانه در طول دو هفته گذشته فرایند افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران سرعت خوبی گرفته و آمادگی این را داریم که با در اختیار قرار گرفتن واکسن تعداد افراد بیشتری را واکسن بزنیم.

وی ادامه داد:تعداد مراکز واکسیناسیون در تهران به عدد 114 رسیده است و در این مراکز پرسنل با تجربه شرکت شهر سالم حضور دارند. 50 درصد از نیروها و واکسن های این مرکز به مردم این منطقه اختصاص دارد و 50 درصد دیگر آن هم به واکسیناسیون پرسنل شهرداری اختصاص خواهد یافت. این مرکز تا 2 هزار واکسن در روز می تواند تزریق کند.

زالی گفت:این چهارمین پروژه ای است که در روز های گذشته با همکاری شرکت شهر سالم افتتاح می گردد و این پروژه در حوزه بهداشت است و پروژه های قبلی در حوزه درمان بودند. تعطیلی ها در صورتی پیروز خواهند بود که تردد درون شهری و بعد از آن بین استانی را کاهش دهند و این تعطیلی به شرطی اثر بخش خواهد بود که همه در بحث نظارتی و مراقبتی وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی گفت:وقتی ریتم تردد در تعطیلی کاهش یابد به کاهش چرخش ویروس هم یاری می نماید و این تعطیلی در صورت اجرای دقیق می تواند فرصتی طلایی برای تنو قوای نیروی کادر درمان باشد. تعداد مراجعین سرپایی در 24 ساعت گذشته 24 هزار نفر بود و تعداد بستری ها هم 9 هزار و 670 نفر است. 2 هزار و 610 بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و یک هزار و 800 نفر مراجعین نو به بیمارستان ها داشتیم که 180 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

منبع: آسانسور

منبع: جام جم آنلاین

به "9 هزار و 670 بیمار کرونایی در بیمارستان های مرکز بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 هزار و 670 بیمار کرونایی در بیمارستان های مرکز بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید