برترین برندهای رژ گونه از دیدگاه خبرنگاران (10 مورد)

به گزارش آسانسور، برترین برندهای رژ گونه را می شناسید؟ حتی اگر چندان اهل آرایش کردن نیستید، استفاده از یک رژگونه باکیفیت و خوش رنگ، می تواند رنگ و لعاب و شادابی صورتتان را چندین برابر نمایند. اما اگر از رژگونه مناسبی از لحاظ کیفیت و رنگ استفاده نکنید، نه تنها جلوه چهره زیبای شما کاهش پیدا می نماید، بلکه ممکن است پوست گونه هایتان آسیب ببیند.

برترین برندهای رژ گونه از دیدگاه خبرنگاران (10 مورد)

اما اگر برترین رژ گونه های بازار را بشناسید و از برندی خرید کنید که کیفیت و کارآیی محصولاتش ثابت شده اند، حین آرایش با بسیاری از مسائل ناخوشایند روبرو نخواهید شد. برترین برندهای رژ گونه کدام اند؟ در زمان خرید رژ گونه به چه نکاتی توجه کنیم؟ انواع مختلف رژگونه ها کدام اند؟ برای پاسخ به این قبیل سوالات و آشنایی با برترین مارک های رژگونه در جهان، تا انتهای مقاله حاضر همراه ما باشید.

رژگونه چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از آن که به معرفی برترین برندهای رژ گونه بپردازیم، بد نیست که کمی هم درباره رژگونه و کاربرد آن صحبت کنیم. رژگونه یکی از پرکاربردترین ابزارهای آرایشی ست که معمولا با استفاده از یک برس آرایشی روی گونه پخش می شود.

رژگونه گزینه ای عالی برای تکمیل یک آرایش حرفه ای یا رنگ و لعاب بخشیدن به چهره محسوب می شود. بعلاوه، از آن برای پهن تر یا بلندتر نشان دادن چهره هم استفاده می شود. رژگونه ها معمولا به صورت پودری فراوری می شوند؛ اما در چند سال اخیر رژگونه های کرمی، مایع و تینت هم توانسته اند جایگاه ویژه ای در بازار پیدا نمایند.

جالب است بدانید که خاستگاه رژگونه هم درست مثل بسیاری از ابزارهای آرایشی به مصر باستان بازمی شود. اگر چه رژگونه ها معمولا روی استخوان گونه استفاده می شوند، اما مردم باستان از آن برای لب هایشان هم استفاده می کردند. گویا در آن موقع، مردها هم به همین روش از رژگونه استفاده می نموده اند!

انواع رژ گونه پودری و مایع و …

قبل از آشنایی با برترین مارک رژ گونه، ابتدا باید بدانید که انواع مختلف رژگونه ها کدام اند و هر یک از آن ها برای چه نوع پوستی کاربرد دارد. در غیر این صورت، حتی اگر برترین برندهای رژ گونه را هم بخرید، ممکن است نتیجه دلخواهتان را مشاهده نکنید. انواع مختلف پرهوادارترین و برترین رژ گونه های بازار عبارت اند از:

1. رژگونه پودری

از آن جایی که رژگونه های پودری ماندگاری بیشتری دارند، برای افرادی که از ناحیه صورت زیاد عرق می نمایند و پوست چربی دارند، گزینه ای عالی محسوب می شوند. این رژگونه ها به مدت طولانی تری روی گونه های شما باقی می مانند و در صورت احتیاج به استفاده مجدد، تمدید آن ها بسیار راحت است.

تنها اشکال رژگونه های پودری این است که استفاده از آن برای افراد مبتدی معمولا سخت است و اگر دقت ننمایند، ممکن است به راحتی آرایششان را بهم بزنند. این نوع رژگونه ها یکی از پرکاربردترین و برترین رژگونه های بازار هستند.

2. رژگونه مایع

رژگونه های مایع، یکی دیگر از برترین رژ گونه های بازار محسوب می شوند. این رژگونه ها دارای مقادیر بسیار زیادی رنگدانه هستند و اگر ندانید که چه میزان از آن ها را باید روی گونه هایتان بمالید، ممکن است شکل دلقک ها شوید! برای استفاده از رژگونه مایع ابتدا میزان کمی از آن را پشت دستتان قرار دهید و با استفاده از قسمت نوک تیز بلندرتان آن را روی گونه هایتان بمالید. این نوع رژگونه ها عموما در بسته بندی های تیوپی به بازار عرضه می شوند.

3. رژگونه کرمی

اگر پوستتان خشک است، رژگونه کرمی برترین گزینه برای شماست. این رژگونه ها قدرت مرطوب نمایندگی بالایی دارند و به راحتی روی پوستتان ترکیب می شوند. بعلاوه، استفاده از آن ها بسیار راحت است و برای افراد مبتدی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. برای استفاده از این نوع رژگونه ها باید با قلموی مخصوص میزانی از رژگونه را روی گونه هایتان قرار دهید و سپس با انگشتان خود آن را روی گونه تان پخش کنید.

4. تینت گونه

تابه حال از خودتان پرسیده اید که چرا بانوان کره ای چهره های شاداب و باطراوتی دارند؟ راز این بشاشی و طراوت، استفاده از تینت گونه است! این نوع رژگونه ها که بر پایه آب درست می شوند، به وسیله کره ای ها فراوری شدند. طولی نکشید که تینت ها با تبلیغ گسترده در اینترنت، خیلی زود به بازار سایر کشورها هم راه پیدا کردند و به یکی از برترین رژ گونه های بازار تبدیل شدند.

اصلی ترین علت محبوبیت تینت، فرمولاسیون فوق سبک و سهولت استعمال آن است. اگر تا حالا عادت به استفاده از رژگونه نداشته اید، بهتر است در تصمیمتان تجدید نظر کنید و با خرید تینت هایی باکیفیت از برترین برندهای رژ گونه، گونه هایی گلگون و شاداب به خودتان هدیه دهید.

5. رژگونه استیکی

رژگونه های استیکی برای افرادی که پوست خشکی دارند یا در آرایش کردن مبتدی هستند، گزینه بسیار مناسبی ست. در واقع، این رژگونه ها به سهولت استفاده معروف هستند و به سادگی آب خوردن روی گونه ها جا خوش می نمایند. برای استفاده از آن ها کافی ست رژگونه را روی گونه های خود بکشید و با دست آن را پخش کنید. به همین سادگی! رژگونه های استیکی در مواقعی که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارید، گزینه بسیار مناسبی هستند.

چگونه رژ گونه مناسب انتخاب کنیم؟

علاوه بر شناخت برترین برندهای رژ گونه، باید بدانید که در زمان خرید رژگونه به چه نکاتی توجه کنید. انتخاب برترین مارک رژ گونه زمانی برترین نتیجه را خواهد داد که در کنار آن فاکتورهای دیگری را هم مد نظر قرار دهید:

1. رنگ طبیعی گونه هایتان را مد نظر قرار دهید

بعد از ورزش کردن گونه هایتان به چه رنگ درمی آید؟ وقتی گونه هایتان را نیشگون می گیرید چطور؟ در کنار آنالیز برترین مارک رژ گونه، حتما به رنگ طبیعی پوستتان هم توجه کنید و برای این که ببینید چه رنگی برای پوست شما مجذوب کننده تر و طبیعی تر است، از آن به عنوان یک راهنما بهره ببرید.

2. رژگونه را روی پوستتان امتحان کنید

پیش از آن که نسبت به خرید برترین رژ گونه های بازار اقدام کنید، حتما رژگونه مورد نظرتان را روی پوستتان امتحان کنید و ببینید که آیا جلوه و ظاهری را که به پوستتان می بخشد دوست دارید یا خیر.

3. نوع پوستتان را بشناسید

رژگونه ها انواع مختلفی دارند و هریک از آن ها با توجه به نوع پوست مصرف نماینده عملکرد بهتری دارند. برای مثال، رژگونه های کرمی برترین گزینه برای پوست های خشک هستند و افرادی که پوست چربی دارند یا صورتشان زیاد عرق می نماید، باید از رژگونه های پودری استفاده نمایند. شناخت نوع پوست به شما یاری می نماید که مناسب ترین محصول را برای خود بخرید.

4. رنگ پوستتان را بشناسید

فقط انتخاب برترین مارک رژ گونه نیست که نتیجه نهایی آرایش شما را رقم می زند. باید تن رنگ پوستتان را بشناسید و براساس آن رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. برخی رنگ های رژگونه ها با توجه به سرد یا گرم بودن پوستتان ممکن است جلوه چهره شما را از بین ببرند. به جای آن که دنبال پرفروش ترین رنگ رژگونه باشید، چیزی را انتخاب کنید که برترین گزینه برای پوست شما باشد.

5. رنگ های متفاوتی را بخرید

لازم نیست که کلکسیونی از رژگونه جمع آوری کنید. اما داشتن 4-3 رنگ پرکاربرد به شما یاری می نماید که با توجه به نوع آرایش و رنگ پوستتان برترین رنگ را به گونه های خود ببخشید. از خرید رژگونه صرفا به علت این که رنگش را دوست دارید پرهیز کنید.

در زمان استفاده از رژگونه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آن که کوشش ها و هزینه هایتان برای خرید برترین رژ گونه های بازار هدر نشود، باید بدانید که چطور از آن ها روی پوستتان بهره ببرید. در زمان استفاده از رژگونه، حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • پوستتان را برای استعمال رژگونه آماده کنید. پرایمر، کرم پودر، مرطوب نماینده و ضد آفتاب رنگی باعث می شود که رژگونه به خوبی روی پوست پخش شود و به آن بچسبد.
  • رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگی زیادی داشته باشد. برای مثال، اگر پوست بسیار روشنی دارید، رژگونه صورتی را انتخاب کنید. اما در صورتی که پوست روشن مبه وسیلهی دارید، رژگونه هلویی گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.
  • رژگونه را با استفاده از براش مناسب یا یک اسفنج مرطوب به خوبی روی گونه هایتان پخش کنید.
  • در صورتی که به طور تصادفی میزان زیادی رژگونه روی گونه هایتان مالیدید، با استفاده از کرم پودر آن را کمرنگ کنید و اکیدا از استفاده از پاک نماینده های آرایشی خودداری کنید. اسفنج مرطوب نیز ابزاری عالی برای پاک کردن رژگونه اضافی ست.
  • اگر از کانتور استفاده می کنید، حتما به گونه هایتان رژگونه بزنید.
  • اگر قرار است به مدتی طولانی بیرون باشید، می توانید ابتدا رژگونه مایع را روی گونه هایتان بمالید و سپس، میزانی رژگونه پودری روی آن قرار دهید تا ماندگاری رژگونه تان بیشتر شود.
  • در مواقعی که به رژگونه دسترسی ندارید، می توانید از رژ لب هایتان برای رنگ پاشیدن به گونه هایتان یاری بگیرید.

معرفی 10 مورد از برترین برندهای رژ گونه

رسیدیم به اصل مطلب: معرفی برترین برندهای رژ گونه! اگر دنبال برترین رژ گونه های بازار هستید، محصولات برندهای زیر گزینه های بسیار مناسبی برای شما خواهند بود:

10. برترین برندهای رژ گونه: ویکتوریا سیکرت

اگر پوست حساسی دارید و زیاد جوش می زنید، ویکتوریا سیکرت یکی از برترین برندهای رژ گونه برای شما است. از آن جایی که رژگونه های این برند پوشانندگی بسیار خوبی دارند، رد جوش ها را می پوشانند و برجستگی آن ها را مخفی می نمایند، از جمله برترین رژ گونه های بازار محسوب می شوند.

9. برترین برندهای رژ گونه: شنل

به جرات می توان شنل را برترین مارک رژگونه های خارجی در جهان دانست. از آن جایی که رژگونه های مارک شنل از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار هستند، در سراسر جهان هواداران بی شماری دارند. این رژگونه ها در رنگ های بسیار زیبایی فراوری می شوند و به راحتی با هر پوستی و هر آرایشی هماهنگ می شوند.

8. برترین برندهای رژ گونه: گرلن

اگر هوادار آرایش های براق هستید، رژگونه های برند گرلن، برترین رژ گونه های بازار برای شما محسوب می شوند؛ اگر نیستید هم باز گرلن حرفی برای گفتن دارد و رژگونه های ماتش را به شما عرضه نموده است. این رژگونه ها طیف رنگ هایی مثل قرمز و قهوه ای را شامل می شوند و ذرات طلایی هم در ترکیبات آن ها وجود دارند. گرلن از برترین برندهای رژ گونه برای آرایش عروس است.

7. برترین برندهای رژ گونه: کنسی

اگر به حمایت از کالای ایرانی متعهد هستید و ترجیح می دهید رژگونه ایرانی بخرید، کنسی یکی از برترین برندهای رژ گونه است. رژگونه های کنسی با رنگ بندی های متنوعی وارد بازار می شوند و برای هر سلیقه ای و هر پوستی، گزینه ای روی میز وجود دارد. رژگونه های کنسی بافتی پودری دارند و پوشش بسیار خوبی ایجاد می نمایند. علاوه بر این، با مقاومت بالا در برابر آب و تعریق، از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

6. برترین برندهای رژ گونه: اسنس

تمامی لوازم آرایشی برند اسنس از باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات موجود در بازار هستند. رژگونه های آن هم از این قاعده مستثنی نیستند و یکی از برترین رژ گونه های بازار محسوب می شوند. رنگ مجذوب کننده رژگونه های اسنس، جلوه ای خارق العاده به چهره شما می بخشد و شادابی و طراوت آن را صدچندان می نماید.

5. برترین برندهای رژ گونه: فلورمار

فلورمار از دیگر نام های آشنا در حوزه لوازم آرایشی و یکی از برترین برندهای رژ گونه در سراسر جهانست. رژگونه های این شرکت بافتی مخملی دارند و پوششی عالی روی پوست ایجاد می نمایند. از آن جایی که در ترکیبات این رژگونه از مواد طبیعی و ضد حساسیت استفاده شده، برای انواع پوست مناسب است. ماندگاری بالا از دیگر مزایای رژگونه های این برند است.

4. برترین برندهای رژ گونه: شون

احتمالا نام برند شون بارها به گوشتان خورده است. شون یکی از برترین فراورینماینده های لوازم آرایشی ایرانی ست. رژگونه های این برند هم درست مثل سایر محصولاتش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و از برترین رژ گونه های بازار محسوب می شوند. این محصولات با بافت سبک و پوشانندگی مناسبشان، گزینه ای عالی برای استفاده روزمره محسوب می شوند.

3. برترین برندهای رژ گونه: بنفیت

اگر مشتاق استفاده از تینت رژگونه هستید، بنفیت یکی از برترین برندهای رژ گونه تینت است. تینت بنفیت با کیفیت بالای خود ظاهری طبیعی به پوست شما هدیه می نماید و با بافت سبک و ماندگاری بالای خود، گزینه ای عالی برای استفاده روزمره محسوب می شود.

2. برترین برندهای رژ گونه: مای

مای هم یکی دیگر از برترین برندهای رژ گونه است. بافت پودری، ظاهر مات و ماندگاری مناسب، رژگونه های مای را به برترین رژ گونه های بازار تبدیل نموده است. از آن جایی که بسته بندی این رژگونه دارای براش مخصوص است، انتخابی عالی برای استفاده روزمره است.

1. برترین برندهای رژ گونه: گلدن رز

اگر از ما بپرسید که برترین مارک رژ گونه چیست، گلدن رز یکی از پاسخ های ما به شماست. با توجه به این که رژگونه های مارک گلدن رز رنگدانه هایی بسیار قوی دارند، میزان کمی از آن ها پوشش خیلی خوبی روی پوست ایجاد خواهد نمود. رژگونه گلدن رز با بافت سبک و ظاهر مات خود گزینه ای عالی برای استفاده روزمره است.

سخن پایانی

از قدیم الایام داشتن گونه هایی سرخ، نمادی از سلامتی و شادابی جسم تلقی می شده است. رژگونه ها یکی از کابردی ترین لوازم آرایشی هستند که با گلگون کردن گونه هایتان، طراوت و شادابی خاصی به چهره تان می بخشند.

در مقاله حاضر با شما درباره برترین رژ گونه های بازار صحبت کردیم و 10 مورد از برترین برندهای رژ گونه را به شما معرفی کردیم. از نظر شما برترین مارک رژ گونه کدام است؟ از کدام یک از انواع رژگونه استفاده می کنید؟ فکر می کنید علت رقابتی بودن انواع مدل های رژگونه در چیست؟

منبع: اسنپ مارکت

به "برترین برندهای رژ گونه از دیدگاه خبرنگاران (10 مورد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای رژ گونه از دیدگاه خبرنگاران (10 مورد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید