ویزای آمریکا: بهترین کشورها برای وقت انگشت نگاری ویزای آمریکا کدامند؟

به گزارش آسانسور، کشور ایالات متحده آمریکا در ایران سفارت ندارد، از این رو انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک ویزای آمریکا در یکی از کشورهای نزدیک به ایران انجام می گردد. اما بهترین کشورها برای وقت انگشت نگاری کدامند؟ سوالی ست که در ادامه مطلب به آن پاسخ خواهیم داد.

ویزای آمریکا: بهترین کشورها برای وقت انگشت نگاری ویزای آمریکا کدامند؟

دریافت فرایند ای نسبتا طولانی دارد و انگشت نگاری از مراحل مهم آن به شمار می رود. به همین دلیل در این مطلب به شما خواهیم گفت که به وسیله کدام کشورها می توان برای معین وقت سفارت آمریکا اقدام کرد و هر کشور چه شرایطی دارد.

وقت سفارت آمریکا از ترکیه

دفاتر VFS در دو شهر استانبول و آنکارا در ترکیه از دفاتری هستند که ایرانیان می توانند به وسیله آن ها برای دریافت وقت سفارت آمریکا اقدام نمایند. همچنین از آنجایی که ایرانیان برای سفر به ترکیه به ویزا احتیاج ندارند و کوتاه بودن طول پرواز دلیلی بر آن شده تا بیشتر متقاضیان ایرانی دفاتر استانبول و آنکارا را برای انگشت نگاری انتخاب نمایند.

دریافت وقت سفارت آمریکا از ترکیه به صورت آنلاین و به وسیله وبسایت رسمی سفارت انجام می گردد. بدین ترتیب که متقاضیان پس از پر کردن فرم سفارت و پرداخت وجه می توانند یکی از شهرهای استانبول یا آنکارا را انتخاب نموده و در روز و ساعت معین شده همراه با برگه پرداخت وجه و مدارک تکمیل شده به محل انگشت نگاری مراجعه نمایند.

پس از انگشت نگاری و مصاحبه پاسپورت متقاضی همراه با مدارک در سفارت باقی مانده و با تعیین شدن جواب ویزا، متقاضی می تواند به وسیله فرایند پیکاپ پاسپورت خود را دریافت کند.

وقت سفارت آمریکا از ارمنستان

شهر ایروان در ارمنستان از دیگر مقاصد ایرانی ها برای دریافت وقت سفارت و تحویل مدارک مورد احتیاج ویزای آمریکا است. در دسترس بودن وقت ها و کوتاه بودن طول پرواز ایروان را مانند استانبول و آنکارا در میان شهرهای پرطرفدار در زمینه معین وقت سفارت آمریکا قرار داده است.

متقاضیان دریافت ویزا باید با مراجعه به وبسایت رسمی سفارت جهت پر کردن فرم و پرداخت وجه اقدام نمایند. انجام انگشت نگاری و مصاحبه حداقل 15 دقیقه زمان می برد و پس از آنالیز مدارک نتیجه ویزا به وسیله ایمیل به متقاضیان اعلام می گردد.

تمامی مراحل دریافت وقت سفارت از پر کردن فرم گرفته تا پرداخت وجه و معین وقت به وسیله آژانس هواپیمایی آسانسور قابل انجام و پیگیری می باشد. همچنین همکاران ما در واحد تور بهترین ساعات پروازی به ایروان را برای متقاضیان رزرو نموده و نزدیک ترین هتل ها به سفارت آمریکا را جهت اقامت پیشنهاد می دهند.

وقت سفارت آمریکا از امارات

سفارت آمریکا در کشور امارات نیز فعال است و دو شیخ نشین دبی و ابوظبی خدمات خود را در زمینه معین وقت سفارت ارائه می دهند. لازم به یادآوری است که فرایند معین وقت سفارت در امارات کمی با ارمنستان و ترکیه متفاوت است.

متقاضیانی که دبی و ابوظبی را برای انگشت نگاری انتخاب می نمایند باید برای سفر به امارات باید ویزا دریافت نمایند. دریافت ویزای دبی برای ایرانیان 5 الی 7 روز کاری زمان برده و در صورت مثبت بودن جواب ویزا متقاضیان می توانند فرایند وقت سفارت آمریکا را ادامه دهند.

معین وقت سفارت آمریکا از دبی برای ایرانیان مراحل زیر را شامل می گردد:

  • پر کردن فرم سفارت آمریکا به وسیله وبسایت رسمی سفارت
  • پرداخت وجه آنلاین به وسیله درگاه وبسایت رسمی سفارت
  • معین روز و ساعت انگشت نگاری
  • رزور پرواز به مقصد دبی یا ابوظبی
  • رزرو هتل های نزدیک به سفارت
  • حضور متقاضی به همراه مدارک و برگه پرداخت وجه در دبی یا ابوظبی
  • اعلام نتیجه ویزا و تحویل پاسپورت (پیکاپ ویزا)

پیکاپ ویزای آمریکا

پیکاپ پاسپورت مرحله آخر در دریافت ویزای آمریکا است. پس از انگشت نگاری در هر یک از کشورهای ترکیه، امارات یا ارمنستان پاسپورت متقاضی به سفارت تحویل داده شده و یک برگه صورتی رنگ در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

حدودا دو هفته پس از دریافت برگه، سفارت نتیجه ویزا را اعلام نموده و متقتاضیان بایستی برای دریافت پاسپورت به سفارت مراجعه نمایند. اینجاست که می توانید با پیکاپ پاسپورت از سفر مجدد به کشور مورد نظر صرف نظر نموده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

آژانس های هواپیمایی معتبر از جمله دفتر ما به نمایندگی از شما به سفارت مورد نظر در ترکیه، امارات یا ارمنستان مراجعه نموده و پاسپورت شما را دریافت می نمایند. این کار پیکاپ ویزا نامیده می گردد.

  • پیکاپ پاسپورت در ترکیه در روزهای یکشنبه و سه شنبه و آدینه می باشد، معمولاً این فرایند معمولاً 2 تا 3 هفته زمان می برد.
  • پیکاپ پاسپورت در امارات شنبه تا پنج شنبه انجام می گردد و تکمیل این فرآیند معمولاً 2 تا 3 هفته زمان احتیاج دارد.
  • پیکاپ پاسپورت در ارمنستان در روزهای 3 شنبه هر هفته انجام می گردد، این فرایند معمولاً 15 روز کاری زمان احتیاج دارد.

پیکاپ ویزا یا پاسپورت آمریکا از خدمات آژانس هواپیمایی آسانسور است و فرایند مراحل ویزا را برای شما تسریع می بخشد. همکاران ما در واحد ویزا در ساعات کاری 9 صبح تا 4 بعدازظهر جوابگوی تمامی سوالات شما در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید…

مراحل معین وقت سفارت آمریکا

بهترین کشورها برای پیکاپ ویزای کانادا

منبع: ستاره ونک

به "ویزای آمریکا: بهترین کشورها برای وقت انگشت نگاری ویزای آمریکا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: بهترین کشورها برای وقت انگشت نگاری ویزای آمریکا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید