تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در امسال
به گزارش آسانسور، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که با همت، شفافیت در امور و کارگروهی تمام عیار در بانک زمینه ورود و استخدام همکاران نو فراهم شد، اضافه کرد: با توجه به کسری کادر در بانک، استخدام نیروهای تازه نفس طی یک فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن به برترین نحو انجام شد.
وی در ادامه به بانک ملی ایران به عنوان یک بانک پیشرو و پیشگام در نظام بانکی کشور اشاره نمود و گفت: فعالیت و کارکردن در بانک ملی ایران یک افتخار است که امروز این توفیق نصیب شما شده و شما عزیزان باید به عنوان یک امانتدار و میراث دار ، با تعامل، برخورد مناسب، انجام امور محوله، وظایف ذاتی خود را که به خوبی درجهت خدمات بهینه به مشتریان ، نگهداری و حفظ این امانت کوشا باشید.
دکتر نجارزاده با بیان این که مطلب اضافه نمود: بانک ملی ایران با 95 سال قدمت و خدمت ، بیش از 53 میلیون مشتری در سراسر کشور را به عنوان میراث بزرگ و گران بها که با تلاش گذشتگان به دست آمده است را امروز به دست شما سپرده است و انتظار می رود این امانت را با تلاش و تلاش حفظ و توسعه دهید.
وی به غیرحضوری شدن عمده خدمات بانک اشاره نمود و گفت: از سال گذشته با یک کار گروهی و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ عمده خدمات بانک غیرحضوری شد و توانستیم مراجعات مشتریان به شعب را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم به یادگیری پیوسته و آموزش مستمر کارکنان اشاره نمود و گفت: آموزش هدفمند و کاربردی در بانک، برای همکاران موجب موفقیت، تغییر و تحولات خوبی خواهد شد.
تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در بانک از دیگر موضوعاتی بود که دکتر نجارزاده در این مراسم به آن پرداخت و تاکید نمود: همه کارکنان باید بدانند که مسیر شغلی و انتصابات در بانک شفاف است و با توانمندی، دانش کافی و وجود تجربه بی شک ارتقاء خواهند یافت.
وی در سرانجام این مراسم موفقیت های بانک در سال گذشته را قابل توجه دانست و توضیح داد: بانک در سال گذشته با یاری نیروهای نخبه و بانکداران خبره خود بعد از سال ها توانست سهم خوبی از بازار را کسب کند و با افزایش سرمایه و مدیریت دارایی و بدهی جایگاه بانک را مجدد در نظام بانکی ارتقاء دهد.
در این مراسم کارگروهی با حضور مدیران ارشد بانک برگزار گردید که در این کارگروه به تشریح، بیان مسائل و آنالیز موضوعات مربوطه پیرامون امور بانک و همکاران نو الاستخدام پرداخته شد .
لازم به ذکر است، اهداء و درج نشان بانک به کارکنان نو به وسیله مدیران ارشد بانک بخش های پایانی این مراسم بود.
منبع: گردشبان