ترامپ: ما موشک های فراصوتی داریم

به گزارش آسانسور، رئیس جمهوری آمریکا در جریان کمپین خود در فلوریدا گفت، این کشور اکنون موشک های فراصوت دارد.

ترامپ: ما موشک های فراصوتی داریم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان این کارزار انتخاباتی در فلوریدا همچنین گفت، دولتش قدرت نظامی بی رقیب خود را حفظ می نماید و ادامه داد: امیدوارم که ایالات متحده هرگز از زرادخانه اتمی خود استفاده نکند.

وی اضافه کرد: ما موشک های فراصوتی داریم که درباره آنها شنیده اید. ما از آنها استفاده نمی کردیم چون سایر کشورها، برنامه های ما را از دولت قبلی یعنی باراک اوباما به سرقت برده اند. اما ما اکنون این موشک های فراصوت را داریم.

روز پنجشنبه، وزارت دفاع آمریکا گفت، مرکز نبرد زمینی نیروی دریایی در ایندیانا را به عنوان پایگاه اولیه برای توسعه و ساخت تسلیحات فراصوت در نظر گرفته است. این مرکز به دانشمندان و مهندسان اجازه می دهد تا قدرت نفوذ و سرمایه گذاری های اولیه را برای یاری به خدمات نظامی آمریکا در توسعه تسلیحات فراصوت انجام دهند که شامل ارتقای سریعتر و سازگارتر این تسلیحات می گردد.

در امسال میلادی، آمریکا یک خیزش سریع برای ساخت و فراوری موشک های فراصوت انجام داد که می تواند با سرعتی بالغ بر پنج تا 20 برابر سرعت صوت حرکت کند که این یک واکنش به موفقیت های فناوری چین و روسیه محسوب می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: ما موشک های فراصوتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ما موشک های فراصوتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید