توصیه سرمربی سابق پاری سن ژرمن به بازیکنان لوشامپیونه: فصل بعد 22 تیمی نشد، اعتصاب کنید!

به گزارش آسانسور، سرمربی سابق تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و تولوز فرانسه به بازیکنان شاغل در لوشامپیونه توصیه کرد در صورتی که فصل آینده تعداد تیم های این لیگ افزایش پیدا نکرد، اعتصاب نمایند و به زمین بازی نروند.

توصیه سرمربی سابق پاری سن ژرمن به بازیکنان لوشامپیونه: فصل بعد 22 تیمی نشد، اعتصاب کنید!

به گزارش آسانسور، مختومه اعلام شدن فصل جاری لوشامپیونه به دلیل شیوع کرونا و تصمیماتی که سازمان لیگ فرانسه درباره سقوط تیم های قعرنشین آمیا و تولوز به دسته پایین تر گرفته با اعتراض شدید این تیم ها روبرو شده است. علاوه بر مسئولان باشگاه تولوز، مسئولان تیم رده هفتمی لیون هم به دلیل از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان دیگر عوامل معترض به تصمیم سران سازمان لیگ فوتبال فرانسه هستند.

به همین دلیل آنتوان کومبواره، سرمربی سابق تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و تولوز می گوید اگر این تصمیم پابرجا بماند و به منظور جلوگیری از اجحاف در حق تیم های قعرنشین جدول فصل بعد 22 تیمی نشد، بازیکنان باید اعتصاب نمایند.

او به نشریه اکیپ گفت: اگر اتفاقی رخ ندهد و تصمیمات اتخاذشده پابرجا بماند، در ابتدای فصل آینده باید بازیکنان و مربیان اعتصاب نمایند. فصل آینده برخی از بازیکنان خداحافظی می نمایند که این حتی در سطح آماتور هم ناراحت نماینده است. اینکه برخی از بازیکنان به این شیوه از فوتبال خداحافظی نمایند و دوران بازیگری شان را به انتها برسانند، واقعاً غیرمنصفانه است. من همواره از بی عدالتی متنفر بوده ام. در چنین بحران هایی که ما باید تصمیماتی بگیریم که مردم جامعه را بیشتر از هر زمان دیگری با هم متحد کند، به اندازه کافی متحد نیستیم. تصمیمی که گرفته شده است، مرا عصبانی می نماید.

لوشامپیونه ماه مارس امسال (اسفند) به دلیل شیوع کرونا پس از 28 هفته به حالت تعلیق درآمد و با توجه به شدت بحران مقامات دولتی تصمیم به نیمه تمام گذاشتن تمامی مسابقات گرفتند. تولوز هم با توجه به فاصله 14 امتیازی اش تا خروج از منطقه سقوط به همراه تیم آمیا سقوط کرد، آمیایی که با تنها چهار امتیاز فاصله با تیم نیم در رده هجدهم، شانس بیشتری برای بقا داشت. هر دو تیم فصل آینده باید جای خود در لوشامپیونه را به تیم های لوریان و لانس بدهند که از لیگ دوی فرانسه صعود می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توصیه سرمربی سابق پاری سن ژرمن به بازیکنان لوشامپیونه: فصل بعد 22 تیمی نشد، اعتصاب کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه سرمربی سابق پاری سن ژرمن به بازیکنان لوشامپیونه: فصل بعد 22 تیمی نشد، اعتصاب کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید