ورزش

ببینید؛ تریلر نو بازی Kunitsu، Gami گیم پلی آن را معرفی می کند

کپ کام (Capcom) به تازگی تریلری شش دقیقه ای و اسکرین شات های جدیدی از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess منتشر کرده است که ترکیب بی نظیر اکشن و استراتژی آن را به نمایش می گذارد.

22 اسفند 1402

یک نیمروز درنعلبندان

گلستانِ رنگین کمان ایران، سرزمینی است که کوهستان و جلگه و دریا، همنشین شده اند و همزیستی فارس و ترک و کرد و ترکمن و بلوچ و قزاق و سیستانی و سمنانی و خراسانی و گیلکی و در هم آمیختگی اقلیم مدیترانه ای و بیابانی، 22 هزار کیلومتر از خاک ایران زمین را در آغوش...

24 بهمن 1402

جزیره اوکیناوا ژاپن کجاست؟

در دل اقیانوس آرام، جایی که آب های فیروزه ای به آرامی خودنمایی می کنند، جزیره ای پر از شگفتی ها خودنمایی می کند: اوکیناوا. این جزیره ژاپنی نه تنها با زیبایی های طبیعی اش معروفیت یافته، بلکه به خاطر فرهنگ پربار و تاریخچه ای ژرف نیز مورد توجه است. اوکیناوا،...

26 دی 1402

مقابل پرسپولیس رقم خورد؛ رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو

فوق ستاره پرتغالی 1000 بازی بدون شکست تجربه نموده است. کریستیانو رونالدو با پیروزی النصر در ملاقات روز خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، به رکورد قابل توجه 1000 بازی بدون شکست قابل توجه دست یافت.

29 شهریور 1402

ترکیب متفاوت استقلال نکونام برابر نفت آبادان ، جایگزین های قائدی و محبی در اولین بازی فصل

از میان خریدهای نو، تنها حضور آرمین سهرابیان در ترکیب اصلی قطعی است و در ساعات پیش رو، کادرفنی درخصوص شرایط مهرداد محمدی تصمیم گیری می نماید

19 مرداد 1402

ادویه های معجزه گر در چربی سوزی را بشناسید

ادویه های لاغری کننده ای وجود دارد که برای افراد چاق بسیار مناسب است، مصرف این ادویه جات موجب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد و یاری بسیاری به لاغری می نماید.

24 خرداد 1402

زمان بازگشت مجیدی به استقلال؛ دستیار ایرانی فرهاد لو داد! ، قید یک بازیکن را بخاطر استقلال زدیم! ، واکنش به جذب قایدی، مغانلو و حسین زاده

صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.

6 خرداد 1402

شش روش برای یافتن آرامش در میانه هرج و مرج

اضطراب می تواند کیفیت زندگی فرد را مختل کند و بسیاری از بیماران گزارش می دهند که علائم فیزیکی مانند تپش قلب و تنگی نفس را تجربه می نمایند که غیر قابل کنترل است و بر افکارشان تاثیر منفی می گذارد.

23 اردیبهشت 1402

این عادت های اشتباه منافذ پوستتان را مسدود می نمایند

توصیه می گردد روبالشی و ملافه های خود را هفته ای یک بار بشویید، اما اگر دارای منافذ پوست مسدودشده هستید، ممکن است به انجام این کار با تکرر بیشتر احتیاج باشد.

30 فروردین 1402

رئیس جمهوری که زیدان را برای یک باشگاه می خواهد ، 2 احتمال فوق مجذوب کننده برای زیزو

به نظر می رسد رییس جمهور سابق فرانسه نیز در پی متقاعدکردن زیدان به پذیرش هدایت پی اس جی است.

10 فروردین 1402

صبحانه ای عالی که سکته را از شما دور می نماید

عادت خوردن صبحانه سالم بنابر زندگی پرمشغله در جوامع کمرنگ شده است و این در حالی است که خوردن صبحانه مقوی و مناسب می تواند در برابر سکته مقابله کند.

21 اسفند 1401

گزینه مجذوب کننده یحیی در خط حمله پرسپولیس

جذب لئاندرو پریرا از سوی باشگاه پرسپولیس باعث تقویت خط حمله این تیم در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر خواهد شد.

18 بهمن 1401

شکایت باشگاه مرکز از فوتبالیستی که یک طرفه فسخ کرد

باشگاه طرفدار خاطرنشان کرد؛ بخش حقوقی این باشگاه از فرزاد جعفری بابت فسخ یک طرفه و غیرمجاز قرارداد شکایت کرد.

28 دی 1401

استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم موردوویا آرنا

در این مطلب به معرفی ورزشگاه موردوویا آرنا یکی از ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه پرداخته ایم. ورزشگاه موردوویا آرنا یکی از ده ها ورزشگاه مدرن و نوسازی شده کشور روسیه برای برگزاری هر چه بهتر و پر شکوه تر جام جهانی فوتبال 2018 در این کشور است. در این تورنمت،...

15 دی 1401

قدم قدم تا کوهنوردی حرفه ای

کوهنوردی ورزشی دوست داشتنی، لذت بخش، و چالشی ست که افراد مبتدی را هم به خود جذب می نماید و از همین رو هم روز 29 مهر، روز ملی کوهنورد نام گذاری شده. برای همین از تفاوت بین کوهنورد و کوه پیما، نکات، مسیرها، و فصل مناسب کوهنوردی گفتیم تا اگر این ورزش دلچسب...

7 دی 1401

اسطوره برزیلی ها چشم در چشم آرژانتینی ها؛ خیالتان راحت قهرمان نمی شوید!

کافو در صحبت با روزنامه اوله آرژانتینی ها را ناراحت کرد و گفت بعید می داند آلبی سلسته که به نیمه نهایی جام جهانی راه یافته بتواند جام طلایی رنگ را از قطر به خانه ببرد.

23 آذر 1401

تیم محبوب کی روش برای قهرمانی در جام جهانی

تیم ملی ایران 6 گل از انگلیس خورد که این نتیجه سنگین ترین شکست تیم کشورمان در تاریخ جام های جهانی بوده است.

21 آذر 1401

عجیب ترین بلای کی روش بر سر تیم ملی

به نحوه کار کارلوس کی روش در جام جهانی بیست و دوم نقد های متعددی وارد است، اما جالب ترین و عجیب ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که 26 بازیکن را به قطر ببرد 25 نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.

16 آذر 1401

ترکیب ژاپن برای دیدار با آلمان

آلمان و ژاپن امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته اول جام جهانی فوتبال در گروه E به مصاف هم می روند.

2 آذر 1401

استوری جنجالی کار دست یحیی داد؛ محکومیت در انتظار گل محمدی

خبرگزاری فارس نوشت: به دلیل اهانت به تیم ملی، سرمربی پرسپولیس قطعاً با تنبیهاتی روبه رو خواهد شد، اما مقدار آن هنوز دقیق مشخص نیست.

25 آبان 1401
تعداد: (180)