جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه پایانی خود رسید

به گزارش آسانسور، خبرنگاران/کردستان انتها پس از گذشت چند روز از اجراهای مجذوب کننده و نفس گیر پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی امروز با انتخاب برگزیدگان به کار خود انتها داد.

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه پایانی خود رسید

آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی امروز (10 آبان) با حضور مسئولین و شرکت کنندگان جشنواره و مردم مریوان در پارک بانوان این شهر برگزار گردید.

در بخش کودک و نوجوان سبزک و مبارک به کارگردانی مهدی ملکی از تهران پیروز به دریافت لوح تقدیر و مبلغ نقدی و تصمیم سمندر به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد پیروز به دریافت لوح تقدیر و تندیس شدند.

در بخش دگرگونه های اجرایی هم به علت خلاقیت و نوآوری از گروه های شرکت کننده در جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت تقدیر به عمل آمد و نمایش کروکی اثر علی زیستی از کرمانشاه، ژاناو اثر فرزاد حسن میرزایی از بانه و دلدار دلوار اثر مهدی روزبهانی از تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

نمایش یادآوری اثر پویان عطایی جایزه نقدی و تندیس جشنواره و خاتون اثر مهرداد حواسی پور از ایلام هم لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش ایثار و شهادت را به خود اختصاص دادند.

در بخش برگزیده جشنواره نیز داشتن و نداشتن اثر مرجان قاسمی از دهلران برگزیده و لوح تقدیر هم به دریا زمین ماهی هاست اثر فاطمه بحرینی رسید.

در بخش برگزیده طرح و ایده، اثر خصوصی از مرجان موسی نژاد، ماشین مشدی ممدلی اثر مهدی ملکی، ارتباط چشمی با مادر اثر امیر امیری مرگ، بازی و دروغ های حقیقی اثر وحید درویش و چند خان از علی قهرمان برگزیده این دوره از جشنواره شدند.

رتبه اول در بخش آزاد و آیینی و سنتی در بخش طراحی لباس به نمایش طوطی و بازرگان اثر نادره حیدریان تعلق یافت در همین بخش سیاوش و سعید عبداللهی رتبه دوم این بخش از جشنواره به نمایش مرغ همسایه غاز نیست و رتبه سوم هم به جمعه رحیم نژاد به نمایش اسطوره رسید.

در بخش خردسالان هلین و هاوان محمدی هر 2 با بازی در نمایش دروشکه برسیه کان و گندم نادری به عنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.

در بخش طراح و ایده پرداز نیز مرجان موسی نژاد، طراح و ایده پرداز نمایش خصوصی، مهدی ملکی طراح و ایده پرداز نمایش ماشین مشتی ممدلی، امیر امیری در ارتباط چشمی با مادر و وحید درویشی با نمایش مرگ بازی دروغ های حقیقی به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و دیپلم افتخار از نمایش چند خان کاری از هنرمندان یزدی تقدیر کرد.

داوران در بخش ویژه نمایش های ایثار و شهادت در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان آرا خود را بدون در نظر گرفتن اولویت تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه پایانی خود رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه پایانی خود رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید