تئاتر

مارادونا را از زاویه ای تازه بشناسید ، همه چیز درباره فیلم دست خدا

فیلم دست خدا ساخته پائولوسورنتینوبا شهر ناپل را شهری شاد و سرزنده نشان می دهد در حالی که زیر پوست واقعی خانواده هایی از هم گسیخته و در حال فروپاشی زندگی می نمایند.

1 آبان 1401

تئاترشهر تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود

براطلاعیه مجموعه تئاترشهر این مجموعه نمایشی تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود، اما تماشاخانه ایرانشهر از 6 مهر باز است و اجرای آثار نمایشی وابسته به تمایل گروه ها برای به صحنه رفتن است.

7 مهر 1401

سام درخشانی زنان را با خاک یکسان کرد ، تیکه سنگین آقای بازیگر جنجال کرد

خبرنگاران:سام درخشانی اینستاگرام خود را بروز کرد .

27 بهمن 1400

آشنایی با شهرهای سرد آمریکا در فصل تابستان

سردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان، مکان مناسبی برای سفر می باشند که شناخت آنها در این فصل برای مسافراین این منطقه بسیار مهم است.

10 بهمن 1400

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه پایانی خود رسید

خبرنگاران/کردستان انتها پس از گذشت چند روز از اجراهای مجذوب کننده و نفس گیر پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی امروز با انتخاب برگزیدگان به کار خود انتها داد.

12 آذر 1400

لزوم نوآوری و خلاقیت در حوزه پیشگیری از اعتیاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نوآوری در حوزه پیشگیری از اعتیاد مقوله بسیار مهمی است و ظرفیت های خوبی نیز در رسانه وجود دارد که می توان این ظرفیت ها را به فعلیت تبدیل کرد.

23 بهمن 1399

(تصویر) تجمع اهالی تئاتر مقابل مجلس

نزدیک به یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی نمایش های تئاتر و تماشاخانه ها می گذرد و اهالی تئاتر تصمیم دارند با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی مطالبات خود را به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

21 بهمن 1399