جلسه فوق العاده محمد بنا با رییس فدراسیون کشتی، پای استعفا در میان است؟

به گزارش آسانسور، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز به ملاقات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رفت.

جلسه فوق العاده محمد بنا با رییس فدراسیون کشتی، پای استعفا در میان است؟

به گزارش گروه ورزشی آسانسور، بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، در ابتدای این جلسه مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی و انتخابی تیم ملی در زاهدان به صورت کامل آنالیز شد و پس از آن در خصوص تعداد نفرات حاضر در رقابت های انتخابی جام تختی و سهمیه های اختصاص یافته به استان ها بحث و گفتگو و تصمیم گیری شد.

در ادامه در خصوص زمانبندی و حضور کشتی گیران در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی مصاحبه شد و پس از آن نیز در خصوص اعزام کشتی گیران منتخب به رقابت های بین المللی و شرایط نفرات منتخب پس از این مسابقات بحث و گفتگو شد.

بعلاوه برنامه کادرفنی برای رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین ماه، انتخاب ملی پوشان برای رقابت های جهانی صربستان در شهریورماه و رقابت های بازی های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریورماه به وسیله محمد بنا به صورت کامل توضیح داده شد و رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه های کامل کادر فنی کشتی فرنگی نهاده شد.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت های المپیک 2024 پاریس نمانده، رئیس فدراسیون کشتی جویای برنامه ریزی محمد بنا و کادرفنی در خصوص حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از آنالیز های لازم، برنامه خود را تا خاتمه المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

به گزارش مقدار، طی روز های اخیر تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی فرنگی نسبت به عملکرد بنا انتقاد داشتند به طوری که این نقدها تا حدود زیادی باعث دلخوری آقای خاص کشتی فرنگی شده بود تا شائبه کناره گیری و استعفای وی در صورت افزایش فشار ها مطرح گردد. به نظر می رسد این جلسه فوق العاده به همین دلیل برگزار شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه فوق العاده محمد بنا با رییس فدراسیون کشتی، پای استعفا در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه فوق العاده محمد بنا با رییس فدراسیون کشتی، پای استعفا در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید