خودزنی به سبک بایرنی ها در تمرین امروز

به گزارش آسانسور، تمرین امروز تیم فوتبال بایرن مونیخ، مصدومانی را روی دست یولیان ناگلسمان گذاشت.

خودزنی به سبک بایرنی ها در تمرین امروز

به گزارش آسانسور، تمرینات تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی امروز (دوشنبه) در محل تمرین این تیم در شهر مونیخ پیگیری شد که تمرین پرفراز و نشیبی بود و چند مصدوم هم روی دست یولیان ناگلسمان گذاشت.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد در بخشی از این تمرین میکائیل کویزنس هافبک فرانسوی باواریایی ها تعادل خود را از دست داد و با زانوی اسون اولریخ دروازه بان بایرن برخورد کرد. هنوز تعیین نیست که مصدومیت اولریخ 33 ساله چقدر جدی است.

پس از سرانجام تمرینات یولیان ناگلسمان به همراه دستیار خود یعنی دینو توپمولر صحبت طولانی با کویزنس 22 ساله درباره مسائل تاکتیکی داشت و توپمولر هم صحبت های سرمربی بایرن را برای این بازیکن به فرانسوی ترجمه کرد.

در بخش دیگری از این تمرینات، جمال موسیالا هافبک 18 ساله باواریایی ها که از او به اسم یکی از آینده دارترین بازیکنان این تیم یاد می گردد، در پی برخورد با مارک روکا از ناحیه قوزک پا آسیب دید و راهی رختکن شد. هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی بلافاصله پس از این اتفاق از هم تیمی خود دلجویی کرد.

توماس مولر مهاجم باتجربه بایرنی ها هم برای دقایقی تمرین امروز را متوقف کرد تا فیزیوتراپ تیم یعنی فلورین براندنر شرایط او را آنالیز کند. برخلاف موسیالا و اولریخ، مولر در ادامه تمرینات را از سرگرفت.

بایرن مونیخ پس از رجحان 7 بر صفر مقابل بوخوم، حالا خود را آماده بازی آدینه شب با گروتر فورث در هفته ششم بوندس لیگا می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خودزنی به سبک بایرنی ها در تمرین امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودزنی به سبک بایرنی ها در تمرین امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید