دانشجویان با نگاه دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند

به گزارش آسانسور، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: صندلی علمی نباید از دست برود، متاسفانه هنوز دانشجویان نگاهشان را تغییر نداده اند و با نگاهی دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند.

دانشجویان با نگاه دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه آسانسور، گفت: زمانی پیروز خواهیم بود که مدرک شاخصی برای ارزیابی افراد نباشد. به طوری که ارزش های دیگر بتوانند جایگزین شوند. تا زمانی که در این فضا قرار داریم تب مدرک گرایی در جامعه کاهش نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه صندلی علمی نیز نباید از دست برود؛ اظهار کرد: متاسفانه هنوز دانشجویان نگاهشان را تغییر نداده اند و با نگاهی دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: دانشجویان انتظار دارند تنها با حضور در کلاس ها از نهایت دانش برخوردار شوند در صورتی که دانشجو باید سر خط دانش را در کلاس ها دریافت کند و به دنبال دانش به خواندن مقالات بپردازد . دانشجو به معنای به دنبال دانش بودن است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید هدفمند وارد دانشگاه شوند، توضیح داد: دانشجو باید بداند به چه میزان در انتخاب رشته دانشگاهی تحت تاثیر عوامل محیطی قرار گرفته است. علاقه حرف اول را در پیشرفت علمی افراد می زند در واقع این علاقه است که با پشتکار موجب می گردد تا دانشجو ارتقا یابد. درحقیقت دانشجو با دانش آموز متفاوت است دانشجوی کارشناسی ارشد نیز باید با مسئله وارد دانشگاه گردد و سرانجام نامه خود را بر اساس آن ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان با نگاه دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان با نگاه دانش آموزی به دانشگاه ورود پیدا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید