رسانه ها از ثبت یک زمین لرزه در کره شمالی خبر دادند

به گزارش آسانسور، رسانه ها از ثبت زمین لرزه در استان گوانگون در کره شمالی و پس لرزه هایی در سئول پایتخت کره جنوبی خبر دادند.

رسانه ها از ثبت یک زمین لرزه در کره شمالی خبر دادند

به گزارش گروه بین الملل آسانسور، منابع خبری بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران از ثبت یک زمین لرزه در کره شاقتصادی اطلاع دادند.

به نوشته روزنامه اکسپرس این زمین لرزه که ساعت 7:45 دقیقه غروب به وقت محلی رخ داد بخش هایی از کره شاقتصادی نزدیک مرز با کره جنوبی را لرزاند. مرکز لرزه نگاری کره جنوبی شدت این زمین لرزه را 4 ریشتر بیان کرد و اضافه نمود که این زلزله استان گوانگون را لرزاند.

کره جنوبی اعلام نموده که این زمین لرزه طبیعی بوده و ارتباطی با آزمایشهای موشکی نداشته است. گزارشها حاکیست که پس لرزه هایی نیز در سئول پایتخت کره جنوبی حس شد و به دنبال آن آژیر هشدار به صدا درآمد. تا به امروز از خسارتهای احتاقتصادی جانی و اقتصادی این زمین لرزه در دو کشور هیچ گزارشی منتشر نشده است.

مرکز لرزه نگاری اروپا و مدیترانه نیز با اعلام این حادثه، بیان کرد که این زمین لرزه در 10 کیلومتری اعماق زمین رخ داد.

مرکز لرزه نگاری آمریکا نیز روز دوشنبه از وقوع زمین لرزه 5.6 ریشتری در جزایر تانیمبار واقع در شرق اندونزی اطلاع داد.

مرکز لرزه نگاری آمریکا اطلاع داد، جزایر تانیمبار واقع در شرق اندونزی امروز دوشنبه شاهد وقوع زلزله 5.6 ریشتری بوده است.مرکز این زلزله که در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست در 259 کیلومتری شهر سائوملاکی اندونزی بود. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "رسانه ها از ثبت یک زمین لرزه در کره شمالی خبر دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها از ثبت یک زمین لرزه در کره شمالی خبر دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید