رندرهای گلکسی A54 از طراحی یکپارچه این گوشی هوشمند خبر می دهند

به گزارش آسانسور، سامسونگ با وجود اینکه روی توسعه گوشی های پرچم دار تازهش یعنی سری گلکسی S23 کار می نماید، اما از سری تازه گوشی های میان رده خود به ویژه گلکسی A غافل نمانده و طبق شنیده ها، در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های سری گلکسی A است. گلکسی A54، یکی از این گوشی های هوشمند است که ظاهراً پیش از انتها رسیدن سال 2022 یا اوایل 2023 از آن رونمایی خواهد شد. به همین دلیل، رندرهای تازه این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ فاش شده که جزئیاتی در خصوص طراحی این گوشی هوشمند تازه ارائه می دهند.

رندرهای گلکسی A54 از طراحی یکپارچه این گوشی هوشمند خبر می دهند

افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی OnLeaks با همکاری وب سایت 91Mobiles تصاویر نوی از گوشی هوشمند گلکسی A54 سامسونگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند که طراحی یکپارچه و مجذوب کننده این گوشی هوشمند میان رده را به نمایش می گذارد. گلکسی A54 قرار است به عنوان جانشین یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده سامسونگ یعنی گلکسی A53 روانه بازار گردد.

این رندرهای 5K نمایی 360 درجه ای از میان رده آینده سامسونگ ارائه می دهد. تصاویر منتشر شده گویای این قضیه هستند که سامسونگ از یک حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره برده که در قسمت بالا و وسط پنل جلویی این گوشی کاملاً معین است. بعلاوه حاشیه های قابل توجهی از هر طرف صفحه نمایش را احاطه نموده که با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، کاملا معقولانه به نظر می رسد.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند، غول کره ای فناوری از یک سیستم دوربین سه گانه در گوشه سمت چپ و بالا استفاده نموده که به صورت عمودی از بالا به پایین قرار گرفته اند. این افشاگر جزئیات دیگری را در خصوص این گوشی هوشمند فاش ننموده، اما طبق نوترین شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند نو سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED سامسونگ است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1440 در 3040 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 900 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19:9 و تراکم پیکسلی 502 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس نیز احتمالاً وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده خواهد داشت.

آن طور که به نظر می رسد سامسونگ از پردازنده اگزینوس 9704 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند میان رده بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم این تراشه هشت هسته ای که از لیتوگرافی 14 نانومتری ساخته شده، شامل 2 هسته پردازشی از نوع Cortex-A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و یک پردازنده 6 هسته ای پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. احتمالاً در کنار این تراشه سامسونگ شاهد قرارگیری 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

سیستم عامل اندروید 13 روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می رسد رابط کاربری OneUI 5.0 سامسونگ را نیز اجرا خواهد نمود. این شرکت به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 25 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد.

بعلاوه روی پنل پشتی این گوشی هوشمند میان رده یک سیستم دوربین سه گانه طراحی شده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

دکمه های کم و زیاد صدا و پاور گلکسی A54 در سمت راست و درگاه سیم کارت و میکروفون ثانویه در فریم بالایی این گوشی هوشمند نو به چشم می خورد. در بخش پایینی پنل پشتی این گوشی نیز لوگوی سامسونگ حک شده است. از دیگر معینات این گوشی هوشمند میان رده می توان به پورت شارژ USB-C، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای گلکسی A54 از طراحی یکپارچه این گوشی هوشمند خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی A54 از طراحی یکپارچه این گوشی هوشمند خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید