رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد

به گزارش آسانسور، کریستیانو رونالدو به خاطر یک مشکل خانوادگی، با منچستریونایتد برای تور پیش فصل خود به تایلند و استرالیا سفر نخواهد کرد.

رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد

به گزارش آسانسور , ایسنا به نقل از رویترز گزارش داده، آینده مهاجم 37 ساله پرتغالی در اولدترافورد پس از اینکه به باشگاه از تمایل خود برای جدایی اطلاع داد، مبهم شده است و خیلی از رسانه ها به حدس درباره حضور او در تیم های مختلف پرداختند.

گفته می گردد منچستریونایتد به این ملی پوش پرتغالی اعلام نموده است که این باشگاه در حال برنامه ریزی با او برای فصل آینده است. با این حال گفته می گردد رونالدو تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و میخواهد به تیمی دیگر برود.

جدیدترین مطالب

با کاپیتان های جام جهانی آشنا شوید/ پایانی برای 2 فوق ستاره…

شرط رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد

مسی یا رونالدو؛ کدامیک بعد از 30 سالگی بهتر بوده اند؟

رونالدو یا مسی؛ سلطان ضربه آزاد کیست؟

تور پیش فصل منچستریونایتد مقابل لیورپول در بانکوک آغاز می گردد و در ادامه این تیم با ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس ملاقات می نماید. آنها بعلاوه در ادامه در ملاقاتی محبت آمیز مصاف استون ویلا خواهند رفت.

معین نیست چه زمانی رونالدو دوباره به تیم ملحق خواهد شد. باشگاه یونایتد اعلام نموده است رونالدو به علت مشکلاتی که دارد در این ملاقاتها غایب خواهد بود و برای تیمش به میدان نخواهد رفت.

رونالدو فصل گذشته 24 گل برای یونایتد به ثمر رساند و آنها در رده ششم لیگ قرار گرفتند و از صعود به لیگ قهرمانان بازماندند.

این احتمال وجود دارد که رونالدو فصل آینده به قرارداد خود عمل کند و برای شیاطین سرخ بازی کند. گفته می گردد رونالدو درخواست داده است تا این تیم به خوبی برای فصل بعد تقویت گردد تا در یونایتد بماند. فعلا کریستین اریکسن و فرنکی دی یونگ از بارسلونا بازیکنان مورد نظر یونایتد هستند.

از طرفی طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از شرایط و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان امسال را داده است. باشگاه منچستریونایتد هنوز هیچ واکنشی در این زمینه نداشته و سکوت اختیار نموده است.

از رم به عنوان مشتری جدی رونالدو یاد می گردد؛ البته زمزمه بازگشت او به رئال مادرید هم مطرح است. رونالدو با وجود فصل ناامیدکننده یونایتد آمار گلزنی خوبی داشت و از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

منبع: خبرکانادا

به "رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید