سازنده دایینگ لایت یک بازی نقش آفرینی جهان باز می سازد

به گزارش آسانسور، استودیوی تک لند (Techland) به تازگی اعلام کرده که در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که در جهانی فانتزی جریان دارد.

سازنده دایینگ لایت یک بازی نقش آفرینی جهان باز می سازد

این بازی که به عنوان یک اثر نسل نهمی توصیف می شود، این استودیو و تیم توسعه را مجاب کرده که توسعه پیدا کنند و به همین علت تک لند در حال استخدام بازی سازان بیشتری است. البته یکی از دلایل این اتفاق را می توان به انتشار Dying Light 2 Stay Human نسبت داد. اثری که مدت کوتاهی است عرضه شده و اولین بسته الحاقی خود را در سال جاری دریافت خواهد کرد. پاول مارچوکا، مدیرعامل تک لند در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

تیم توسعه این اثر تازه از طریق تعدادی از کهنه کاران صنعت بازی رهبری می شود که در ادامه نام آن ها آورده شده است:

  • بارتوز اوکمن (Bartosz Ochman) به عنوان کارگردان بخش جهان باز این اثر، قبلا روی بازی های سایبرپانک 2077 و ویچر 3 کار کرده است.
  • ماریو مالتزوس (Mario Maltezos) به عنوان کارگردان خلاقیت بازی، با شرکت هایی مانند یوبی سافت (بازی شاهزاده ایرانی)، برادران وارنر (بازی مد مکس) و مایکروسافت کار کرده است.
  • دیوید مک کلور (David McClure) به عنوان طراح ارشد بازی، با استودیوهای آرکین (بازی دث لوپ)، دیپ سیلور و Playground Games همکاری داشته است.
  • کوین کویید (Kevin Quaid) به عنوان انیماتور ارشد بازی، با بیش از هشت سال تجربه در استودیوی گوریلا گیمز، روی بازی هایی مانند هورایزن زیرو داون و بسته الحاقی آن کار کرده است.
  • مارسین سراش (Marcin Surosz) به عنوان طراح رابط کاربری و تجربه کاربری، با مهارت شگفت انگیزش در معین نیازهای بازیکنان، قبلا با کمپانی People Can Fly همکاری داشته است.

با توجه به افرادی که در فرایند توسعه بازی دخیل هستند، به نظر می رسد که شاهد اثر جذابی در آینده باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازنده دایینگ لایت یک بازی نقش آفرینی جهان باز می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده دایینگ لایت یک بازی نقش آفرینی جهان باز می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید