سورپرایز عجیب گوشی تازه هواوی با عملکردی ناشناخته، عکس

به گزارش آسانسور، گجت نیوز نوشت: نسخه تازه هواوی نوا 11 پرو با قیمت مناسب و یک نوآوری مجذوب کننده معرفی گردید؛ جعبه این گوشی به یک پروژکتور قابل حمل تبدیل می گردد!

سورپرایز عجیب گوشی تازه هواوی با عملکردی ناشناخته، عکس

نسخه نو هواوی نوا 11 پرو با یک نام عجیب و غریب رونمایی شد. Huawei Nova 11 Pro Yi Yang Qianxi Summer Companion Gift Box نام کامل این دستگاه است. در واقع هواوی از نام جکسون یی، بازیگر و سلبریتی چینی روی این دیوایس استفاده نموده است. اما این گوشی چه تفاوت هایی با نسخه معمولی دارد و چرا موبایل ویژه ای است؟

بدنه نسخه ویژه nova 11 Pro به رنگ سبز طراحی شده است و کلیدی ترین ویژگی آن، نوع بسته بندی است که دارد. جعبه این گوشی در واقع یک پروژکتور است، ولی عملکرد ناشناخته ای دارد.

از نظر فنی و زیر قاب، این نسخه هیچ تفاوتی با نوا 11 پرو معمولی ندارد. شما همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی پشتی و دوربین دوگانه سلفی 60 + 8 مگاپیکسلی را در اختیار خواهید داشت. یک نمایشگر 120 هرتزی OLED در جلوی قاب آن حضور دارد و چیپست اسنپدراگون 778G با پشتیبانی از شبکه 4G در قلب تپنده گوشی حضور دارد.

نسخه معمولی نوا پرو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 500 دلار قیمت دارد. اما حالا این نسخه مخصوص هدیه، 15 دلار گران قیمت تر به دست مشتریان می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سورپرایز عجیب گوشی تازه هواوی با عملکردی ناشناخته، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز عجیب گوشی تازه هواوی با عملکردی ناشناخته، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید