فن خنک کننده جادویی موبایل Red Magic برای گیمرها

به گزارش آسانسور، Red Magic به تازگی محصول نوی را در چین معرفی نموده است. این وسیله جانبی، یک فن خنک کننده توربو نو است که به خنک نگه داشتن گوشی های هوشمند در هنگام انجام کار هایی مانند بازی های موبایل یاری می نماید.

فن خنک کننده جادویی موبایل Red Magic برای گیمرها

به گزارش آسانسور، فن خنک نماینده جادویی Red Magic با استفاده از فناوری خنک نماینده توربوی سازنده گوشی های هوشمند چینی ساخته شده است. فن پشتی دارای 29 پره است که با سرعت بالا کار می نمایند. این فن دستگاه را قادر می سازد تا خنک نماینده هوای قدرتمندی را فراوری کند که به کنترل دمای دستگاه یاری می نماید و آن را تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می دهد.

این برند که با گوشی های هوشمند بازی خود شناخته می گردد، به تازگی با ساخت لوازم جانبی تازه بازی برای مشتریانی که اغلب بازی های سه بعدی فشرده مانند PUBG Mobile انجام می دهند، در این حوزه نیز پیروز بوده است.به نظر می رسد که این فن دارای بدنه ای شبیه یک موشک سفینه فضایی می باشد که فن در وسط آن قرار گرفته است. تیزر به اشتراک گذاشته شده به وسیله این برند بعلاوه به نورپردازی RGB LED نیز اشاره دارد که باعت زیبایی بازی می گردد. گیمر ها به این ضرب المثل اعتقاد دارند که نور RGB بیشتر= تجربه بازی بهتر. این محصول قرار است 17 فوریه 2022 در چین عرضه گردد. در مورد قیمت آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "فن خنک کننده جادویی موبایل Red Magic برای گیمرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خنک کننده جادویی موبایل Red Magic برای گیمرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید