موبایل میان رده 5G ال جی ولوت نام دارد

به گزارش آسانسور به نقل از گیزموچاینا، طبق گزارش های منتشر شده، ال جی فراوری سری موبایل های G خود را متوقف می نماید تا یک برند جدید بسازد.

موبایل میان رده 5G ال جی ولوت نام دارد

بعضی گزارش ها حاکی از آن بود که برند ال جی شکلات قدیمی دوباره فراوری خواهد شد. اما اکنون این شرکت کره جنوبی به طور رسمی اعلام نموده موبایل میان رده 5G جدیدش تحت برند ال جی ولوت عرضه می گردد.

این شرکت جزئیات دیگری از مشخصات موبایل ال جی ولوت اعلام ننموده و تا به امروز فقط طراحی آن منتشر شده است. به نظر می رسد ال جی در فراوری این موبایل روی طراحی بیش از مشخصات تمرکز نموده است. ال جی ولوت جایگزین موبایل ال جیG9 ThinQ می گردد که قرار بود در نیمه نخست امسال میلادی رونمایی گردد.

این شرکت اعلام نموده موبایل های فعلی به سختی قابل تمایز هستند زیرا همگی ویژگی های یکسانی دارند. ال جی سعی دارد با طراحی متفاوت موبایل ولوت را از بقیه دستگاه ها متمایز کند. به گفته ال جی موبایل ولوت دارای دوربین Raindrop و ظاهری متقارن است.

احتمالا مشخصات این موبایل با دستگاه G9 ThinQ که قبلا قرار بود عرضه گردد، یکسان است. بنابراین پیش بینی می گردد در آن از تراشه اسنپ دراگون 765v یا 765G استفاده گردد که از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می نماید. باتری موبایل ولوت نیز احتمالا 4 هزار آمپری و مجهز به قابلیت شارژ سریع است. نمایشگر این دستگاه نیز 6.7 یا 6.9 اینچی خواهد بود و پشت آن 4 تایی دوربین وجود دارد که یکی از آن ها 48 مگاپیکسلی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موبایل میان رده 5G ال جی ولوت نام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل میان رده 5G ال جی ولوت نام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید