کمبود ریزتراشه گریبانگیر صنعت خودروسازی در دنیا شد

به گزارش آسانسور، مشکل تامین میکروچیپ ها، در مجموع فراوری برنامه ریزی شده 4.2 میلیون خودرو در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کمبود ریزتراشه گریبانگیر صنعت خودروسازی در دنیا شد

کمبود بی وقفه ریزتراشه ها، 96700 خودروی دیگر را از برنامه های فراوری خودروسازان در سراسر صنعت خودروسازی خارج نموده است. بر اساس جدیدترین تخمین هایی که از سوی AutoForecast Solutions منتشر شده کارخانه های فراوری خودرو در منطقه ها مختلف دنیا از جمله کشور چین که در اوایل سال میلادی توانسته بود تا حد زیادی از بحران عبور کند، در حال حاضر دچار مشکل شده اند.

کارخانه های چینی، فراوری 8200 خودرو در هفته را از برنامه های خود حذف کردند ودر مجموع فراوری از دست رفته کارخانه های چینی در امسال به 167600 خودرو رسیده است. اما لازم به ذکر است در مدت مشابه سال در سال 2021، چین 10 برابر این رقم را از فراوری خود را از دست داده بود.

کارخانه های آمریکای شمالی در این هفته فراوری 54 هزار وسیله نقلیه را از برنامه خود حذف می کنندو از طرفی کارخانه های آسیایی خارج از چین فراوری 25 هزار دستگاه خودرو را از دست خواهند داد.

پیش بینی ها نشان می دهد که صنعت خودروسازی به علت مشکل تامین میکروچیپ ها، در مجموع فراوری 4.2 میلیون وسیله نقلیه در سراسر دنیا را از برنامه های فراوریی خود در سال 2022 تا خاتمه امسال از دست خواهد داد.

آسانسور مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود ریزتراشه گریبانگیر صنعت خودروسازی در دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود ریزتراشه گریبانگیر صنعت خودروسازی در دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید