یکی از مجذوب کننده ترین سدان های چینی، در راه بازار ایران، عکس و فیلم

به گزارش آسانسور، در حاشیه برگزاری نمادین خودروهای وارداتی بازار ایران، یکی از خودروهایی که در همان ابتدا، توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرد، گک امپو بود.خودروساز مشهور چینی گک، قرار است تا با مدل امپو به بازار ایران ورود کند.

یکی از مجذوب کننده ترین سدان های چینی، در راه بازار ایران، عکس و فیلم

امیرمسعود عابدین: گک امپو، چهارمین سدان این شرکت بوده که ظاهری تهاجمی و اسپرت را به نمایش می گذارد. شکل و فرم بدنه، به مانند خودروهای فست بک است.

نمای جلویی خودرو، با چراغ های تهاجمی و تند و تیز و بعلاوه جلوپنجره مشکی رنگ با خطوط عمودی، تزئین شده است. در بعضی از قسمت های سپر جلویی، تریم رنگی متضادی به کار رفته که در سایر بخش های خودرو مثل کالیپر ترمز و دور رینگ ها به چشم می خورد.

طراحی قسمت جلویی به گونه ای است که ما را به یاد طراحی محصولات نیسان و اینفینیتی می اندازد.

خطوط تند و تیز و متقاطعی در نمای جانبی به چشم می خورد که با پوشش مات، بیشتر خودنمایی می نماید.

نمای پشتی، آن تهاجمی بودن قسمت جلویی را ندارد. البته همین که گک در طراحی امپو به مانند سایر خودروهای چینی، در پی استفاده از چراغ متصل و کشیده و فارغ از خلاقیت نبوده، یک نقطه قوت محسوب می گردد. دیفیوزر اسپرت امپو با به کار بردن دو اگزوز دوبل و چراغ ترمز سوم، مجذوب کننده تر شده است.

کابین گک امپو، مانند نمای بیرونی، از پختگی نسبتا خوبی برخوردار بوده و حرف برای گفتن دارد. فرمان 3 پره اسپرت و D کات، دسته دنده خلبانی شکل، دریچه تهویه هوای کشیده، نورپردازی داخلی و دو نمایشگر، در این بخش مجذوب کنندهیت خوبی دارند..

امپو در سه تیپ GS و GE و GL عرضه می گردد که معین نیست کدام تیپ برای بازار ایران انتخاب شده است. رینگ های 18 اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر 7 اینچی کیلومترشمار، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات-سرگرمی، اپل کارپلی، 6 اسپیکر، نورپردازی داخلی، تهویه مطبوع اتوماتیک و دو کاناله، تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو، خروجی 12 ولت قسمت جلو، پدل شیفتر، صدای اسپرت اگزوز، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، نگهداری خودرو بین خودرو و هشدار خروج از خطوط، کنترل خودرو در ترافیک، نوربالای اتوماتیک و... از جمله امکانات مدل فول آپشن(GL) هستند.

به احتمال زیاد، طبق اعلام شرکت وارد کننده یعنی راسا موتور خاورمیانه، پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتون متر گشتاور در ایران عرضه خواهد شد. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تّر، وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد. با توجه به معینات پیشرانه، نگهداری از آن با توجه به کیفیت بنزین ایران، احتیاج به حساسیت دارد.

شتاب صفر تا صد این پیشرانه، کمتر از 7 ثانیه اعلام شده است.

قیمت نسخه 1.5 لیتری توربو در بازه 13 تا 19 هزار دلار واقع شده است که باید دید شرکت وارد کننده چه سطح قیمتی را برایش معین خواهد نمود. با توجه به نبود یک سدان قدرتمند و پرآپشن چینی در رنج قیمتی 1 تا 2 میلیارد تومان، عرضه این خودرو با قیمت مناسب می تواند موقعیت موفقیت آمیزی را ایجاد کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در آسانسور مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یکی از مجذوب کننده ترین سدان های چینی، در راه بازار ایران، عکس و فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از مجذوب کننده ترین سدان های چینی، در راه بازار ایران، عکس و فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید