ارکانی: ضروری است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد مالی دولت شکل بگیرد

به گزارش آسانسور، خبرنگاران/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد مالی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، به تحرک، توانمندی، جسارت و تصمیم گیری قاطعانه تری به وسیله شخص وزیر احتیاج است که تا الآن کمتر دیده شده است.

ارکانی: ضروری است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد مالی دولت شکل بگیرد

احسان ارکانی در گفت وگو با آسانسور در خصوص ارزیابی خود از عملکرد 100 روز نخست دولت سیزدهم، اظهار کرد: هنوز برای قضاوت زود است، اما تحرک، پویایی و حضور میدانی در دولت نو، از شخص رئیس جمهور گرفته تا معاون اول و وزرا بسیار مطلوب و قابل توجه است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که برای حل مسائل مردم نمی توان در اتاق مدیریت نشست و تصمیم گرفت. اینکه خود رئیس جمهور و وزرا می فرایند در بین مردم و مسائل را از نزدیک لمس می نمایند، گام نخست برای حل مسائل است و گام بعدی هم این است که با توجه به منابع کشور، بتوانیم برای حل مسائل تصمیمات درستی بگیریم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با ببان اینکه جهتی که تا کنون در دولت سیزدهم طی شده است، جهت خوبی است، گفت: انتقاداتی که بعضا وجود دارد، در خصوص بسته بودن حلقه مدیریتی انتخاب شده در سطح کابینه و معاونین وزرا است که به نظر من دولت می تواند در حوزه های مختلف با استفاده از تمام ظرفیت هایی که توانایی مدیریتی آنان قبلا اثبات شده است، این انتقاد را هم رفع کند.

ارکانی با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد مالی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، توضیح داد: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، به تحرک، توانمندی، جسارت و تصمیم گیری قاطعانه تری به وسیله شخص وزیر احتیاج است که تا الآن کمتر دیده شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: حل مسائل مردم در حوزه بورس، مسائل پولی و بانکی، واردات و صادرات و سایر مسائل مرتبط با وزارت اقتصاد، احتیاجمند برش و تصمیم مدیریتی قاطعانه تری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارکانی: ضروری است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد مالی دولت شکل بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارکانی: ضروری است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد مالی دولت شکل بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید