اولیانوف: سیاست خارجی آمریکا به ابزارهای مخربی متوسل است

به گزارش آسانسور، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز سه شنبه با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: زرادخانه ایالات متحده در حوزه سیاست خارجی، به صورت غالب از ابزارهای مخربی مانند تحریم، توسل به زور و تخریب چهره رقبا به جای ابزارهای مستقیم (شفاف) تشکیل شده است.

اولیانوف: سیاست خارجی آمریکا به ابزارهای مخربی متوسل است

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص ادامه داد: به همین دلیل، صداهای معقولی در آمریکا شنیده می گردد به طور فزاینده ای خواهان احیای نقش دموکراسی در سیاست خارجی این کشور هستند.

این در حالیست که این دیپلمات روسیه پیشتر نیز درباره رفتارهای مخرب آمریکا هشدار داده و از راهبرد جدید اعلام شده واشنگتن در ارتباط با فناوری های هسته ای به شدت انتقاد نموده بود.

پیشتر وزارت انرژی آمریکا با انتشار راهبرد جدید خود اعلام نموده بود که به دنبال اخراج روسیه و چین از بازارهای بین المللی انرژی و فناوری هسته ای است.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در واکنش به این اعلام راهبرد آمریکا گفته بود که چنین رویکردی نشان دهنده این است که آمریکا هنوز واقعیت های جدید و تأثیرات ویروس کرونا را در ک ننموده است.

این دیپلمات روسی افزوده بود که به جای رقابت شدید باید خواهان همکاری بود، چون برای آمریکا رقابت با روسیه در زمینه انرژی هسته ای سخت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولیانوف: سیاست خارجی آمریکا به ابزارهای مخربی متوسل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: سیاست خارجی آمریکا به ابزارهای مخربی متوسل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید