خبرنگاران دوره آموزش کارآفرینی برای سمن های آستارا برگزار گردید

به گزارش آسانسور، آستارا - خبرنگاران - مسئولان آستارا با برگزاری دوره آموزش کارآفرینی برای اعضای سازمان های مردم نهاد، آنها را با ظرفیت های اشتغال و کسب و کار و روش های تبدیل ایده به ثروت و سرمایه آشنا کردند.

خبرنگاران دوره آموزش کارآفرینی برای سمن های آستارا برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا روز پنجشنبه در کارگاه آموزش سمن ها در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: کسانی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی کشور دارند باید با کوشش برای برطرف مشکل بیکاری به یاری دولت بیایند و با تحقق شعار سال، به اشتغال و فراوری بپردازند.

کامبیز لقمانی مقدم با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال برای بانوان گفت: در حوزه اشتغال روستایی، افق و آینده خوبی برای ایجاد اشتغال در صنایع دستی و محصولات بومی وجود دارد.

وی بیان نمود: فعالیت سمن ها در پیشبرد برنامه های اجتماعی، مالی و فرهنگی، نتایج خوبی در پی دارد و باید با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان، در حوزه کشاورزی نیز کوشش نمایند.

وی ادامه داد: نبود مهارت های لازم در بین جوانان، عامل مهمی در بیکاری آنهاست و باید برای توانمندسازی آنان اقدامات بیشتر صورت گیرد تا بازار کار، جوانان دارای مهارت را جذب کند.

معاون فرماندار آستارا از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای جوانان استقبال کرد و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی مسئول را در این رابطه خواهان شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا نیز در این کارگاه آموزشی اظهارکرد: کارآفرینی، یک ایده و نوآوری ذهنی است و فرد کارآفرین، آن را به ثروت و سرمایه تبدیل می نماید.

بهمن کارگر شهامت اضافه کرد: مدیریت کسب و کار نیازمند برنامه ریزی است و نقش تاثیرگذاری در موفقیت دارد و برگزاری کارگاه های آموزشی برای توسعه فرصت های شغلی ضروری است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 10 سمن در آن فعال است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دوره آموزش کارآفرینی برای سمن های آستارا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوره آموزش کارآفرینی برای سمن های آستارا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید