دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیغام نور بازگشت

به گزارش آسانسور، خبرنگاران/مازندران عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با موافقت سازمان بازرسی کل کشور و اخذ مجوزهای قانونی، دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور کشور برگزار خواهد شد.

دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیغام نور بازگشت

دکتر علی کریمی فیروزجایی در تبادل نظر باآسانسور اضافه نمود: تداوم دوره فراگیر در جلسه قبلی لغو شده بود که با پیگیری های فراوان دوباره دایر شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این مسئله در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور، با حضور مسئولان ذیربط تصویب و با بازگشت این دوره به دانشگاه پیغام نور موافقت شد.

نماینده مردم بابل و عضو ناظر شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی کشور بااشاره به پیگیری های مجلس در مورد راه اندازی مجدد این دوره یادآور شد: بزودی فراخوان دانشجو برای ازسرگیری آموزشهای تخصصی در مقطع ارشد دانشگاه پیغام نور اعلام خواهدشد.

کریمی فیروزجایی اضافه نمود: سال جاری دانشجویان پذیرفته شده برای ترم دوم فراگیر ارشد دردانشگاه پیغام نور ادامه تحصیل خواهند داد.

کریمی فیروزجایی افزود: دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیغام نور از مزایای برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در محل سکونت خود نیز برخوردار شدند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در کشور گفت: دانشگاه پیغام نور از ظرفیت های عظیمی در راه گسترش آموزش و مهارتهای علمی در کشور برخوردار است که باید آن را بصورت عملی کاربردی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیغام نور بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیغام نور بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید