معرفی شرکت مگا کنترل

به گزارش آسانسور، خبرگزاری خبرنگاران- امنیت در کارگاه ها، پالایشگاه ها و مراکز صنعتی یکی از مهم ترین مسائل است که باید توجه زیادی به آن شود. از این رو متخصصان دستگاه هایی را برای بالا بردن امنیت و دقت در کار ها می سازند. پیشرفت تکنولوژی نیز کمک بزرگی به این فرایند کرده است و با گذشت زمان دستگاه های جدیدتر و پیشرفته تری ساخته می شوند. هر گونه خطا در دستگاه های صنعتی می تواند باعث ایجاد خطرات و فاجعه های بزرگی شود. استفاده از دستگاه های اتوماسیون صنعتی و ابزار های دقیق می تواند باعث کنترل دستگاه ها شده و از بروز خطرات مختلف جلوگیری کند. در این مقاله به معرفی شرکت مگا کنترل پرداخته شده است که یکی از شرکت های پیشگام در زمینه کنترل بوده و انواع مختلفی از تجهیزات کنترل و ابزار دقیق را به بازار عرضه می کند.

معرفی شرکت مگا کنترل

زمینه فعالیت های شرکت مگا کنترل

اتوماسیون صنعتی

این شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و دستگاه هایی را برای تولید اتوماتیک محصولات به بازار عرضه می کند. اتوماسیون صنعتی یک فرایند است که از طریق آن مواد اولیه به صورت اتوماتیک و از طریق دستگاه های مختلف با کم ترین تأثیر نیروی انسانی به محصول نهایی تبدیل می شوند. امروزه تولید محصولات در کارگاه ها بدون اتوماسیون صنعتی امری غیر ممکن است. با معرفی شرکت مگا کنترل به بازار ایران، انواع محصولات اتوماسیون صنعتی و ابزار های کنترل دقیق وارد بازار شدند که در نهایت باعث ایجاد تحول بزرگی در صنایع کشور گشتند.

ابزار های دقیق

معرفی شرکت مگا کنترل در زمینه ابزار های کنترل دقیق باعث شد تا صنایع کشور مدرن تر شوند و در صنعت تولید کشور تغییرات زیادی ایجاد شود. از این ابزار ها استفاده می شود تا استفاده از دستگاه را کنترل نمایند. در واقع میزان کار دستگاه اتوماتیک با استفاده از این ابزار ها کنترل می شود و می توان آن را کم یا زیاد کرد. این ابزار ها تحولات زیادی را در صنایع مختلف ایجاد کردند که با معرفی شرکت مگا کنترل به صنایع مختلف امکان پذیر شد.

هیدرولیک

هیدرولیک یکی از زیرمجموعه های مکانیک سیالات است که ارتباط تنگاتنگی با سیالاتی دارد که تحت فشار از آن ها استفاده می شود. روش استفاده از این سیالات بسیار مهم است تا امنیت دستگاه و نیروی انسانی تأمین شود. هیدرولیک در واقع روش استفاده از دستگاه هایی است که با استفاده از سیال های تحت فشار فعالیت می نمایند. معرفی شرکت مگا کنترل در زمینه استفاده از دستگاه های هیدرولیک باعث شد تا بهترین نوع این دستگاه ها به دست کارفرمایان داخل کشور برسند. دستگاه های هیدرولیک با استفاده از سیال کار می نمایند و انتقال انرژی در این دستگاه ها از طریق سیال انجام می شود. در نتیجه می توان از نیروی بیش تری بهره گرفت و بازدهی را افزایش داد. شرکت مگاکنترل بهترین نوع دستگاه های هیدرولیک را به مشتریان تحویل می دهد.

پنوماتیک

پنوماتیک زیرمجموعه دیگر مکانیک سیالات است که در آن از هوا و گاز فشرده شده برای فعالیت دستگاه ها استفاده می شود. در دستگاه های پنوماتیک، از گاز های فشرده برای ایجاد و انتقال نیرو های مکانیکی استفاده می شود. بسیاری از صنایع از این دستگاه ها استفاده می نمایند و بدون وجود پنوماتیک، امکان پیشرفت تکنولوژی تا این حد وجود نداشت. از این دستگاه ها استفاده می شود تا دستگاه های ابزار دقیق را کنترل نمایند. معرفی شرکت مگا کنترل در ایران باعث شد تا کارفرمایان ایرانی از بهترین دستگاه های پنوماتیک در ایران بهره مند شوند.

شرکت مگا کنترل در زمینه فروش و واردات انواع تجهیزات اتوماسیون و ابزار های کنترل دقیق فعالیت دارد و پس از سفارش کارفرما، در سریع ترین زمان ممکن دستگاه ها را تحویل می دهد. این دستگاه ها در صنایع مختلفی مانند پتروشیمی، نفت و گاز، سیمان، مواد غذایی و داروسازی کاربرد دارند. بدون استفاده از دستگاه های اتوماسیون صنعتی و ابزار های کنترل امکان تولید انبود به شکل امروزی وجود نداشت و دقت و بازدهی کار نیز بسیار پایین تر می آمد.

دپارتمان های شرکت مگاکنترل

یکی از مهم ترین بخش ها در معرفی شرکت مگا کنترل، دپارتمان های آن است. این شرکت از دپارتمان های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی دارند و در زمینه خاصی فعالیت می نمایند. تشکیل شدن این شرکت از دپارتمان های مختلف باعث می شود تا تمامی نیاز های مشتریان در زمینه اتوماسیون صنعتی، ابزار های کنترل و پنوماتیک برطرف شوند.

دپارتمان کنترل

در دپارتمان کنترل این شرکت انواع خدمات مانند طراحی و نصب دستگاه ها، راه اندازی آن ها و انواع راه حل ها و روش های مختلف برای استفاده از دستگاه ها به مشتریان ارائه می شود. در این دپارتمان بهترین متخصصان فعالیت می نمایند تا در تمام زمینه ها به مشتریان مشاوره ها و آموزش های لازم را ارائه نمایند. آموزش ها و روش های استفاده از نرم افزار های متصل به دستگاه ها در این دپارتمان به کارفرمایان ارائه می شود.

دپارتمان ابزار های دقیق

بهترین متخصصان با دانش بالای خود در این دپارتمان، نیاز کارفرمایان را در رابطه با انواع مختلف ابزار های دقیق برطرف می نمایند. مشاوره ها و آموزش های زیادی به کارفرمایان در زمینه ابزار های دقیق ارائه می شود و با بررسی شرایط و نیازسنجی، بهترین تجهیزات به مشتریان تحویل داده می شوند. با معرفی شرکت مگا کنترل در ایران، بهترین تجهیزات و ابزار های کنترل دقیق جهان در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفت.

هیدرولیک

در دپارتمان هیدرولیک در شرکت مگاکنترل، متخصصان زیادی فعالیت می نمایند و به کارفرمایان و مشتریان، آموزش ها و مشاوره هایی در زمینه دستگاه های هیدرولیک و روش های استفاده از آن ها می دهند. همچنین در این دپارتمان از کارفرمایان نیازسنجی شده و انواع بررسی ها از محل و نوع فعالیت کارفرمایان انجام می شود تا بهترین محصولات در اختیارشان قرار گیرد. فعالیت متخصصان در این دپارتمان باعث می شود تا بهترین محصولات با بهترین کیفیت به دست مشتریان برسند.

دپارتمان پنوماتیک

در دپارتمان پنوماتیک شرکت مگاکنترل بهترین متخصصان پنوماتیک فعالیت دارند و خدمات مختلفی مانند مشاوره، آموزش و فروش تجهیزات را به مشتریان ارائه می دهند. در این دپارتمان فعالیت کارفرمایان بررسی شده و کارگاه ها نیازسنجی می شوند. این کار باعث می شود تا بهترین و مناسب ترین تجهیزات به کارفرمایان تحویل داده شود.

خدمات کلی شرکت مگاکنترل

به طور کلی این شرکت تمام فعالیت ها در زمینه اتوماسیون صنعتی را برعهده دارد و تمام نیاز های مشتریان با ارتباط با دپارتمان ها و متخصصان این شرکت، پاسخ داده می شوند. با معرفی شرکت مگا کنترل در ایران، سرویس ها و خدمات این شرکت به کارفرمایان ایرانی ارائه داده شد و نیاز های مختلف آن ها برطرف گشت. این شرکت انواع مختلفی از بهترین محصولات و تجهیزات جهانی را به فروش می رساند. همچنین مشاوران و متخصصان شرکت مگاکنترل همواره در کنار مشتری بوده و انواع اطلاعات را در اختیار او قرار می دهند.

نصب انواع دستگاه ها و تجهیزات از طریق بهترین متخصصان شرکت مگاکنترل اجرا شده و راه اندازی آن ها نیز برعهده متخصصان این شرکت است. همچنین آموزش استفاده از دستگاه ها و نرم افزار های مرتبط و انواع مشاوره ها برای استفاده بهتر از آن ها، از طریق این متخصصان به مشتریان داده می شود.

در صورتی که مسئله ای برای دستگاه ها پیش آید، تست و بررسی دستگاه و در صورت نیاز تعمیر آن، از طریق متخصصان شرکت مگاکنترل انجام می شود. به همین دلیل تمام نیاز های مشتریان با این شرکت برطرف شده و معرفی شرکت مگا کنترل در ایران یکی از بهترین اتفاق ها برای کارفرمایان و مشتری ها بود.

این شرکت نماینده رسمی برند های خارجی مختلف مانند ویکا، پارکر، اس ام سی، رزمونت و یوکوگاوا است. با وجود انواع تحریم هایی که بر علیه کشور وجود دارد، کارفرمایان ایرانی قادر هستند تا بهترین محصولات اتوماسیون و ابزار دقیق را از شرکت مگا کنترل خریداری نمایند. سطح عملکرد این شرکت بسیار بالا بوده و به همین دلیل نام این شرکت در لیست وندور نیز یافت می شود. این لیست برای شرکت هایی است که اعتبار زیادی در زمینه فعالیت های نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

محصولات شرکت مگا کنترل

همان طور که اشاره شد، این شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار های کنترل دقیق، محصولات مختلفی را به بازار ارائه می کند. این محصولات تنوع بالایی دارند و هر کدام از آن ها برای استفاده در صنعت مختلفی مناسب هستند. در ادامه معرفی شرکت مگا کنترل، به معرفی و بررسی محصولات این شرکت پرداخته شده است.

شیر برقی مگا کنترل

یکی از مهم ترین محصولات این شرکت، شیر برقی است. شیر برقی یکی از مهم ترین محصولات شرکت است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. بیشترین استفاده از این شیر در صنایع حساسی مانند نفت و گاز است که هر گونه اشتباه می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. شیر برقی انواع مختلفی نیز دارد که هر کدام کاربرد های خاصی داشته و برای استفاده در دستگاه های گوناگونی مناسب هستند.

شیر های برقی شرکت مگاکنترل از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که می توان گفت مهم ترین آن ها سلونوئید است. سلونوئید یا بوبین شیر برقی، در واقع سیم پیجی است که در شیر برقی استفاده شده است. این سیم پیچ باعث می شود تا میدانی الکترومغناطیسی در شیر ایجاد شود.

این شیر انواع مختلفی دارد که می توان به شیر برقی ضد انفجار، شیر برقی حرکت مستقیم، شیر برقی سرو ولو و شیر برقی ان سی اشاره کرد. هر یک از این شیر ها ویژگی های مختلفی دارند. از شیر های ضد انفجار در صنایعی استفاده می شود که در آن ها امنیت مهم ترین مسئله است و یک خطای کوچک می تواند باعث ایجاد آسیب بزرگی شود. از این شیر برای کنترل ورود و خروج میزان مناسب ماده به دستگاه استفاده می شود.

شیر برقی دارای یک بخش سوزنی، فنر و سیم پیچ است. زمانی که جریانی به سیم پیچ وارد نمی شود، سوزن این شیر بسته است و ماده ای از آن عبور نمی کند. ورود جریان متناوب به شیر باعث می شود تا میدانی الکترومغناطیسی در سیم پیچ یا بوبین آن ایجاد شود. این میدان باعث می شود تا سوزن شیر باز از مجرای شیر برقی فاصله بگیرد. این کار باعث می شود تا سیال از شیر عبور کند. همین کاربرد ساده باعث شده است تا امنیت دستگاه ها و کارکنان در صنایع مختلف و کارخانه ها چندبرابر شود. با استفاده از این شیر و به لطف معرفی شرکت مگا کنترل در ایران، از انفجار ها و آسیب های گوناگون زیادی جلوگیری شده است.

ترانسمیتر فشار

در معرفی شرکت مگا کنترل و محصولات آن، پرشر ترانسمیتر گزینه ای اصلی و مهم است. ترانسمیتر فشار یکی از مهم ترین تجهیزات در اتوماسیون صنعتی است که برای میزان گیری استفاده می شود. این ترانسمیتر میزان فشار را به صورت یک سیگنال به مرکز کنترل دستگاه های اتوماتیک ارسال می کند. این سیگنال به دستگاه اطلاع می دهد که چه میزان فشاری برای کار نیاز است، در نتیجه دستگاه با این میزان فشار کار می کند. بدون وجود ترانسمیتر، امکان میزان گیری دقیق فشار وجود ندارد و هر گونه تغییر در میزان فشار ضروری دستگاه می تواند باعث به وجود آمدن خطرات زیادی شود.

ترانسمیتر فشار ویکا مدل های مختلفی دارند. با این حال برخی از مدل های آن محبوبیت و کاربرد های بیشتری دارند که با معرفی شرکت مگا کنترل در ایران، امکان خرید آن ها برای ایرانیان و کارفرمایان ایرانی نیز فراهم شده است. ترانسمیتر a10 کی از بهترین ترانسمیتر های شرکت ویکا هستند که می توانید از شرکت مگاکنترل تهیه کنید. همچنین از محبوب ترین سری های ترانسمیتر فشار ویکا، سری s است و ترانسمیتر s11 از بهترین و محبوب ترین محصولات این سری است. معرفی شرکت مگا کنترل در ایران باعث شده است تا امکان خرید این محصول و سایر ترانسمیتر ها برای کارفرمایان در ایران نیز فراهم شود.

معرفی شرکت مگا کنترل و سایت آن

با مراجعه به سایت این شرکت و ارتباط با کارشناسان آن، می توانید محصولات صنعتی مورد نیاز خود را سفارش دهید و از انواع مشاوره ها و آموزش ها برخوردار شوید. همچنین با مراجعه حضوری به این شرکت در تهران، می توانید به صورت رودررو با متخصصان گفت وگو کرده و تجهیزات را بررسی کنید. در سایت شرکت انواع راه های ارتباطی و اطلاعات مختلف در زمینه فعالیت های شرکت وجود دارد.

https://megacontrol-co.com/

منبع: خبرگزاری آریا

به "معرفی شرکت مگا کنترل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت مگا کنترل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید