هنوز نتوانسته ایم شوک حذف از آسیا را هضم کنیم

به گزارش آسانسور، تهران (پانا) - مهدی عبدی مهاجم گلزن پرسپولیس از اتفاقی که برای هم تیمی اش افتاده ناراحت است. او در ادامه از تساوی قبلی شان ابراز ناراحتی می نماید اما بدشانسی و بدبیاری را علت توقف تیم شان در مشهد بیان می نماید.

هنوز نتوانسته ایم شوک حذف از آسیا را هضم کنیم

به گزارش ایران ورزشی، با مهاجم جوان پرسپولیس گپ وگفتی داشتیم که می خوانید:

در رابطه با مصدومیت عیسی خبرهای خوبی شنیده نمی گردد. در این رابطه و نگرانی هایی که وجود دارد چه صحبتی داری؟

تا آنجا که من خبر دارم رباط عیسی با آسیب دیدگی روبرو شده اما هنوز چیزی به طور قطعی معین نیست. احتیاج است که برای دومین بار ام آر آی گرفته گردد تا ببینیم شرایط نهایی این بازیکن چه خواهد شد.

تو هم با تردید صحبت می کنی!

به هر حال هر آسیب دیدگی احتیاج به آنالیز دقیق دارد. زانوی عیسی کمی متورم شده و درد دارد اما همان طور که گفتم باید همه چیز به طور کامل آنالیز گردد.

یعنی طرفداران پرسپولیس قانع شوند که عیسی رباط پاره نکرده؟

امیدوارم که این اتفاق نیفتاده باشد. من به عنوان بازیکن و کسی که دوستی نزدیکی با عیسی داشته و دارم، اصلاً دوست ندارم این اتفاق برای او رخ دهد چون گرفتاری بزرگی است. باور کنید دوست ندارم حتی بازیکنان رقیب یعنی استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شوند چه رسد به هم تیمی ام که با یکدیگر مانند اعضای یک خانواده هستیم. روزهای خیلی خوبی با عیسی داشتیم و با یکدیگر پیروزیت های بزرگ و قهرمانی را تجربه کردیم، به همین خاطر امیدوارم عیسی را باز هم در اختیار داشته باشیم تا با همه نفرات و هم تیمی ها با یکدیگر برای هدفی که داریم، کوشش کنیم و بجنگیم و دوباره به پیروزیت های بزرگ و قهرمانی برسیم تا طرفداران مان را شادمان کنیم.

چرا مقابل تیم پدیده قعرنشین دچار تزلزل شدید و دو امتیاز را به راحتی از دست دادید؟!

واقعاً قصد توجیه ندارم اما در نیمه اول، 4، 3 موقعیت مان با بدشانسی گل نشد و در نیمه دوم هم تیم میزبان با 11 بازیکن به دفاع کردن، فکر می کرد. جدا از اینها، وقت تلف کردن و بقیه موارد هم ما را خیلی اذیت کرد و اجازه نداد تا در عین فزونی مطلق به پیروزی برسیم. در مجموع با بدشانسی بزرگی روبرو شدیم و به جای سه امتیاز که حق مسلم مان بود، به یک امتیاز رسیدیم.

چرا بعد از زدن چهار گل فرایند خوب گلزنی ات متوقف شد؟!

واقعاً خودم هم از این موضوع ناراحتم اما باور کنید همه کوششم را بیشتر از قبل انجام می دهم که در گلزنی پیروز شوم و شرمسار طرفداران نباشم. باید وظیفه ام را به نحو احسن انجام دهم.

در رابطه با بازی مقابل فجر سپاسی چه صحبتی به لحاظ فنی داری؟

در لیگ برتر همه تیم ها از شرایط خوبی برخوردارند و هیچ بازی و حریف راحتی نداریم. در یک جمله اگر بخواهم در این مورد حرف بزنم باید بگویم که تیم ضعیفی در لیگ برتر نیست. فجر سپاسی هم تیم قابل احترامی به شمار میرود اما ما شرایط خاصی داریم و اصلاً نمی خواهیم در هفته پانزدهم که حکم بازی خاتمهی نیم فصل را دارد، به راحتی امتیازی از دست بدهیم. به همین خاطر با تمام قدرت برای پیروزی می جنگیم. تنها سه امتیاز با صدر فاصله داریم و برای قهرمانی نیم فصل هم خیلی ناامید نیستیم.

البته برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل، باید استقلال بازنده گردد و تیم تان هم با تفاضل گل زیادی فجر را شکست دهد که غیر ممکن است.

به هر حال ما می جنگیم که فجر را شکست دهیم و سه امتیاز را بگیریم اما اگر قهرمان نیم فصل هم نشدیم، حتماً در ادامه و خاتمه فصل جبران می کنیم و با قهرمانی ششم به یکه تازی مان در فوتبال ایران ادامه می دهیم.

صحبت انتقالت به تیم های اروپایی هم مطرح شده. واقعاً قصد جدایی از پرسپولیس را داری؟

من بازیکن پرسپولیس هستم و چه یک دقیقه بازی به من برسد یا 90 دقیقه، تمام کوششم را انجام می دهم که برای تیمم مفید واقع شوم. در رابطه با پیشنهادات هم باید بگویم که برای یک بازیکن پیشنهاد می رسد اما من بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم و با باشگاه قرارداد دارم. از سوی دیگر ششدانگ حواسم معطوف به تیمم است و به مسائل دیگر اصلاً فکر نمی کنم. اگر پیشنهادی در میان باشد، به وسیله مدیربرنامه هایم و بعلاوه مسئولان باشگاه به من اعلام خواهد شد.

حذف از آسیا خبری بود که شوک بدی به فوتبال ایران و تیم تان وارد ساخت.

واقعاً اتفاق خیلی بدی بود و فکر و فکر بازیکنان و کادرفنی مان را مانند طرفداران به هم ریخت. همه تیم ها می جنگند که قهرمان شوند و در آسیا حاضر باشند اما وقتی قهرمان شدیم و از آسیا کنار گذاشته شدیم، شوک بدی به ما وارد شد. شوکی که هنوز هم نتوانسته ایم آن را هضم کنیم. امیدوارم دیگر از این قبیل اتفاق ها برای تیم ما و تیم های دیگر رخ ندهد و مسئولان با برطرف موانع، شرایطی را فراهم سازند که در سال های بعد در آسیا حضور داشته

باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هنوز نتوانسته ایم شوک حذف از آسیا را هضم کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز نتوانسته ایم شوک حذف از آسیا را هضم کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید