پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

به گزارش آسانسور، پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ این سوال خیلی از افرادی است که قصد استفاده از این سرویس می باشد. به طور کلی پرفکت مانی یک سرویس اقتصادی پیشرو است که به کاربران امکان می دهد پرداخت های فوری و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر اینترنت انجام دهند.

پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

در ادامه از این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد و چیستی Perfect Money آشنا کنیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی در سال 2008 به وجود آمد و به سرعت در سیستم های پرداخت صندوق HYIPمحبوب شد. این سرویس به بسیاری از زبان ها (از جمله روسی) ترجمه شده است و با دو ارز بین المللی: USDو EUR، و بعلاوه به عنوان troy bounces Gold Metalکار می نماید. Perfect Moneyدر سوئیس در زوریخ ثبت شده است.

پرفکت مانی در دنیای HYIP ها (برنامه های سرمایه گذاری با بازده بالا) محبوب است و یک سیستم پرداخت دنیای است؛ زیرا می توان از آن برای پرداخت از هر نقطه در سراسر دنیا استفاده کرد. بعلاوه محدودیتی برای هیچ کشوری ایجاد نمی نماید. سرویس پرفکت مانی امروزه در سراسر دنیا بسیار محبوب است و بسیار امن است.

انواع حساب پرفکت مانی چیست؟

شما بعد از افتتاح حساب و ثبت نام در پرفکت مانی و رجیستر کردن مشخصات می توانید از سه نوع اکانت با ویژگی های گوناگون بهره ببرید:

حساب معمولی

اگر شما در پی ساده ترین اکانت هستید؛ می توانید نوع معمولی را انتخاب کنید. این نوع اکانت همان حسابی است که در همان ابتدا برای خود می سازید و هیچ محدودیتی برای شما ندارد.

حساب پریمیوم

این نوع اکانت به کاربرانی که حساب شان به مدت یکسال فعال باشد؛ تعلق می گیرد. برای داشتن حساب ارتقا یافته یک درخواست به قسمت پشتیبانی وبسایت فرستاده و به داشتن آن می توانید تراکنش های خود را با 2 درصد تخفیف انجام دهید. بعلاوه درخواست هایتان نسبت به حساب معمولی سریع تر و در اولویت است.

حساب همکار

بیزنس ها و وبسایت ها که برای پرداخت ها و تراکنش های خود قصد استفاده از پرفکت مانی را دارند؛ می توانند از اکانت Partner استفاده نمایند. صاحبان کسب و کارها می توانند تراکنش های خود را با 1.5 درصد تخفیف در کارمزدهای تراکنش های بانکی انجام دهند.

چرا باید از پرفکت مانی استفاده کنیم؟

برای انجام حواله های نقدی، امکان پیگیری دریافت ها و پرداخت ها، نبود اقتصادیات بر عایدی در تراکنش ها و بدون احتیاج به ثبت نام در حساب بانکی از مهم ترین مزیت های پرفکت مانی است. اما واقعا چرا باید از آن استفاده کنیم؟ می توان به مزیت های زیر اشاره نمود:

  • دریافت سود سالیانه برای مبالغ موجود در حساب خود

  • دارای امنیت حفاظت شده برای تمامی حساب ها

  • کارمزد کم برای انواع تراکشن های اقتصادی گوناگون

  • دسترسی به ریز جزئیات پرداخت ها و دریافت های خود در هر لحظه و هر جا

  • پشتیبانی به وسیله معتبرترین صرافی های آنلاین

  • نداشتن محدودیت های زمانی برای جابجایی پولی

  • استفاده از پرفکت مانی برای پرداخت خریدهای اینترنتی مختلف

  • قابلیت جابجایی و انتقال وجه پرفکت مانی بین کاربران

کاربرد پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سرویس ارزی و اقتصادی است که برای انتقال وجوه و پرداخت ایمن به وسیله اینترنت استفاده می گردد. این سرویس دارای کاربردهای گوناگون از جمله: توانایی جابه جایی و انتقال بین حساب های گوناگون، سادگی در فرایند افتتاح حساب و شارژ، قرض گرفتن و دادن با توجه به شرایط مورد قبول، انجام دادن پرداخت های منظم آنلاین و ... می باشد.

نتیجه گیری

افرادی که در ایران زندگی می نمایند و در پی یه سیستم پرداخت بین المللی بدون تحریم هستند، می توانند پرفکت مانی را انتخاب نمایند. این سرویس برای آغاز احتیاج به احراز هویت ندارند. در حال حاضر صرافی های آنلاین گوناگون و شرکت های واسط وجود دارد که اقدام به افتتاح حساب و شارژ پرفکت مانی می نمایند و بعلاوه به وسیله آن ها می توانید ارز پرفکت مانی را به ارز دلخواه تان تبدیل کنید. در این مطلب در خصوص پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ شرح داده ایم تا شما در صورت استفاده از این سیستم با دید بازتری از آن بهره بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفکت مانی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید