کریمی: درویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند، برخی افراد به استقلال سنگ اندازی می کنند

به گزارش آسانسور، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از مدیرعامل پرسپولیس خواست که به کادر فنی سرخپوشان تذکر دهد با یکسری صحبت ها وارد حاشیه نشوند.

کریمی: درویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند، برخی افراد به استقلال سنگ اندازی می کنند

حجت کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آسانسور، درباره موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: واقعیت این است که برای تیمی که بدون حاشیه کارش را جلو می برد، حاشیه درست می کنند. به قطاری که در حال حرکت نباشد، سنگ نمی زنند، بلکه به قطاری که در حال حرکت است، سنگ می زنند. برخی رقبا تلاش می کنند جلوی امتیازگیری استقلال را بگیرند.

وی اضافه نمود: خدا را شکر درون خودمان حاشیه نداریم و مصطفی آجورلو پیگیر کارها است. هیئت مدیره و مدیرعامل پشت تیم هستند و با وجود مسائلی که در استقلال وجود دارد، آجورلو سنگ تمام گذاشته تا تیم بدون حاشیه کارش را پیش ببرد ولی برخی رقبا این شرایط را دوست ندارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش از برخی رقبا پرسپولیس است، گفت: همه رفقای ما هستند اما نمی خواهم اسمی از تیم یا شخص ببرم. بهتر است افراد در صحبت های شان اخلاق را رعایت کنند. ما به غیر از رقابت، رفاقت هم داریم و باید ادبیات شان مناسب باشد. رفقا همدیگر را خوب می شناسند اما متأسفانه یکسری بی اخلاقی ها صورت می گیرد. قانون درباره سرباز بودن دو بازیکن ما هر چیزی بگوید، اجرا می شود و کسی نمی خواهد کار غیرقانونی انجام دهد.

کریمی در مورد اینکه چه کسی مقصر سرباز شدن یزدانی و مرادمند در میانه فصل است، شرح داد: بگذارید در این زمینه صحبت نکنم. در رقابتی که بین تیم ها وجود دارد، برخی افراد به استقلال سنگ اندازی می کنند. قانون هر چیزی می گوید، اجرا می شود و استقلال مستثنی از این قانون نخواهد بود. ما نمی توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم. استقلال در صدر جدول است و مطمئن باشید صدرنشین هم خواهد ماند.

وی در مورد پاسخ اظهارات یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال درباره شرایط معافیت وحید امیری بازیکن سرخپوشان گفت: نظر ایشان، نظر هیئت مدیره و مدیرعامل نیست. به شخصه درباره آدم ها اظهارنظر نمی کنم. سرمربی پرسپولیس نظر خودش را گفته و پاسخ ها حرف هایی است که بین خودشان وجود دارد اما نباید وارد حاشیه شد. هر دو باشگاه مسائل خودشان را دارند و اگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و مدیریت استقلال بخواهد وقتش را برای این مسائل بگذارد، مسائل دیگر حل نخواهد شد. از درویش می خواهم به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند. باید به هر دو تیم آرامش بدهند و حاشیه ایجاد نکنند. اگر بازیکنان ما سرباز باشند به خدمت سربازی می فرایند و اگر قانون اجازه دهد در استقلال می مانند و بازی خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با اختلاف بین وریا غفوری و فرهاد مجیدی گفت: این موضوع را آجورلو و سرمربی تیم حل می کنند و مسئله ای نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: درویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند، برخی افراد به استقلال سنگ اندازی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: درویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند، برخی افراد به استقلال سنگ اندازی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید