هدیه 3 امتیازی بازیکن ذوب آهن به استقلال ، آبی ها دوباره به پرسپولیس رسیدند

به گزارش آسانسور، شاگردان ساپینتو با گل به خودی مدافع ذوب آهن 3 تامتیاز مهم به دست آوردند.

هدیه 3 امتیازی بازیکن ذوب آهن به استقلال ، آبی ها دوباره به پرسپولیس رسیدند

به گزارش آسانسور تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امروز آدینه میهمان تیم ذوب آهن بود که در نهایت این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به سرانجام رسید.

ذوب آهن که در استادیوم فولادشهر از استقلال پذیرایی می کرد، با آغاز مسابقه رجحان نسبی به حریف خود داشت. ذوبی ها در دقیقه 10 صاحب یک ضربه کاشته شدند که سجاد جعفری این ضربه را از بالای دروازه استقلال به اوت زد.

خطرناک ترین موقعیت نیمه نخست در دقیقه 36 رقم خورد؛ جایی که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ دفاع ذوبی ها خود را تا محوطه جریمه این تیم رساند اما شوت داخل چارچوب مهاجم آبی ها به وسیله حبیب فر عباسی دروازه بان ذوب آهن به کرنر راهنمایی شد. بعلاوه مهدی مهدی پور هافبک استقلال در دقیقه 44 شوت سنگینی را به سمت دروازه حریف زد که فرعباسی آن را به کرنر راهنمایی کرد.

دو تیم در مجموع بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم و در دقیقه 61 محمدحسین اسلامی با حرکات دیدنی و یک پا، دو پا، خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و با پشت پا، توپ را در اختیار جعفری قرار داد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه 75 حرکت خوب درویشی از سمت چپ و پاس در عرض او، روی نقطه پنالتی به صدقی رسید و شوت او به بدن جعفر سلمانی خورد و این بازیکن با نجات دروازه استقلال، مانع از گل خوردن تیمش شد.

اما در حالی که این ملاقات می رفت با نتیجه بدون گل به سرانجام برسد روی ارسال مهدی پور در یک ضربه کاشته مدافع ذوب آهن با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا استقلال به 3 امتیاز مهم در اصفهان دست پیدا کند و هم امتیاز با پرسپولیس گردد.

به این ترتیب پرسپولیس با 18 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر در صدر و استقلال با همین امتیاز در رتبه دوم نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هدیه 3 امتیازی بازیکن ذوب آهن به استقلال ، آبی ها دوباره به پرسپولیس رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 3 امتیازی بازیکن ذوب آهن به استقلال ، آبی ها دوباره به پرسپولیس رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید