کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگزار می گردد

به گزارش آسانسور به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور تبادل اطلاعات یافته های علمی و تخصصی در راستای بهبود سلامت افراد جامعه، یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان یک رویداد ملی اواخر پاییز سال جاری برگزار می گردد.

کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگزار می گردد

این رویداد با هدف فراهم آوردن فرصتی برای شناخت بیشتر در زمینه علوم اعصاب و کوشش برای گفتگو و اطلاعات میان محققان، اساتید، دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان و پژوهشگران علوم اعصاب جهت تسهیل انتقال دانش بین آنها برگزار خواهد شد.

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به وسیله انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مراکز علمی و تخصصی در تاریخ 23 تا 25 آذرماه 1401 در مرکز همایش های رازی در تهران برگزار می گردد.

در این کنگره اساتید، محققان ، دانشمندان، متخصصان ، پژوهشگران، پیشگامان و دانشجویان علوم اعصاب گردهم خواهند آمد تا درباره پژوهش های خود و ایده های نوین به بحث بنشینند و آخرین یافته های خود را در راستای بهبود سلامت به اشتراک بگذارند.

کمیته علمی کنگره نشست ها و جلسات مفیدی را برای تبیین اهمیت ارتباط بین پژوهش های علوم اعصاب پایه و بالینی تدارک دیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید