تئاترشهر تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود

به گزارش آسانسور، براطلاعیه مجموعه تئاترشهر این مجموعه نمایشی تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود، اما تماشاخانه ایرانشهر از 6 مهر باز است و اجرای آثار نمایشی وابسته به تمایل گروه ها برای به صحنه رفتن است.

تئاترشهر تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود

به گزارش ایرنا، مجموعه تئاترشهر که پیش از این از شروع فعالیت خود از 6 مهرماه همزمان با پشت سرگذاشتن مناسبت های مذهبی آخر ماه صفر بود در اطلاعیه تازهی اعلام نموده است که تا اطلاع ثانوی از نمایشی میزبانی نخواهد نمود.

در اطلاعیه تازه مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار های مختلف مجموعه روی صحنه برده اند به اطلاع می رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.

بر اساس تازه ترین تصمیمات اتخاذ شده در شامگاه روز دوشنبه (چهارم مهرماه)، آثار نمایشی یاد شده به منظور ایجاد فضای مناسب تر و بعلاوه رعایت حداکثری سلامت و امنیت تماشاگران و هنرمندان ارجمند، تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

مجموعه تئاترشهر در انتها این اطلاعیه تاکید نموده است: مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ضمن پوزش و قدردانی از حسن توجه و صبوری یکایک هنرمندان و تماشاگران ارجمند در اطلاعیه های بعدی تاریخ و زمان دقیق اجرای آثار نمایشی این مجموعه را به وسیله روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد نمود.

بعلاوه آریان رضایی مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر درباره شرایط از سرگیری اجرا های نمایشی این مجموعه تئاتر گفت: طبق تصمیم مدیریت تماشاخانه ایرانشهر و با توجه به اینکه محیط تماشاخانه و بعلاوه بوستان هنرمندان برای مخاطبان تئاتر شرایط مناسبی دارد، این مجموعه تئاتری از 6 مهر دایر است.

وی تأکید کرد: ادامه اجرای آثار نمایشی منوط به تصمیم گیری گروه ها است، زیرا ممکن است بعضی گروه ها با توجه به شرایط بلیت فروشی اجرای نمایش شان را با تأخیر از سر بگیرند یا از اجرای خود انصراف دهند.

پیش از تعطیلی های اخیر، نمایش های رئالیسم مصنوعی ایمان اسکندری، سوم ماه می سعید حسن لو و آقای اشمیت کیه سهراب سلیمی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفتند.

منبع: فرارو

به "تئاترشهر تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاترشهر تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید