افشاگری نو درباره گوشی پرچمدار سامسونگ، یک دوربین فوق العاده

به گزارش آسانسور، زومیت نوشت: دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی نو در گلکسی S24 اولترا، حذف زوم 10 برابری و استفاده از حسگر 50 مگاپیکسلی در دوربین تله فوتو این گوشی بار دیگر تأیید شد.

افشاگری نو درباره گوشی پرچمدار سامسونگ، یک دوربین فوق العاده

درحالی که حدود سه ماه تا معرفی سری گلسی S24 به جای مانده است، برخی ویژگی های این گوشی های پرچمدار فاش شده اند. قطعاً گلکسی S24 اولترا، بهترین مدل گوشی سامسونگ در سال آینده خواهد بود و همه نگاه ها به این محصول معطوف شده اند. مدل اولترا گوشی های این شرکت همیشه برای کاربران حرفه ای و به خصوص علاقه مندان به عکاسی ازجمله مهم ترین گزینه ها برای خرید بوده اند.

اکنون خبر تازهی درمورد مشخصات دوربین گلکسی S24 اولترا منتشر شده است که برخی ویژگی ها و قابلیت های عکاسی این گوشی را بار دیگر تأیید می کند.

افشارگر نام آشنای فناوری، Revegnus اعلام کرده که گلکسی اس 24 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیسکلی بهره خواهد برد که البته شبیه دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا و گلکسی S22 اولترا نخواهد بود. پرچمدار رده بالای بعدی سامسونگ از حسگر بهتری به نام ISOCELL HP2SX استفاده خواهد کرد که ابعاد پیکسل های آن 0.6 میکرومتر هستند.

  • نقشه دقیق گنجی گرانبها که در مریخ مدفون است/ عکس

  • امروز یک موشک تازه از آمریکا به فضا پرتاب می شود

  • ویروس های زامبی بیدار می شوند/ خطری پنهان که جهان را تهدید می کند

از دیگر ویژگی های دوربین گلکسی S24 اولترا می توان به دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با حسگر IMX564 سونی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با حسگر IMX754 پلاس و پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابری و درنهایت دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با حسگر IMX854 و زوم اپتیکال 5 برابری اشاره کرد.

به نظر می رسد گلکسی S24 اولترا از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری بهره نخواهد برد و به همین دلیل ویژگی مذکور از گوشی مورد اشاره حذف خواهد شد. باید دید سامسونگ چگونه از دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری بهره خواهد گرفت و این ویژگی را چقدر بهینه سازی خواهد کرد. این دوربین همچنین از فوکوس اتوماتیک با کمک لیزر پشتیبانی خواهد کرد. باید دید این تغییرات چه تأثیری بر قیمت گوشی سامسونگ دارد و در مقایسه با قیمت گوشی رقبا چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "افشاگری نو درباره گوشی پرچمدار سامسونگ، یک دوربین فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری نو درباره گوشی پرچمدار سامسونگ، یک دوربین فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید