خبرنگاران اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال برگزار می گردد

به گزارش آسانسور، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری وبینار اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال پیروز در بستر اینترنت اطلاع داد.

خبرنگاران اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال برگزار می گردد

میثم کرمانی روز سه شنبه در نشست خبری اضافه نمود: انتقال تجربیات پیروز مالی به مدیریت شهری و جوانان علاقه مند به حوزه های مالی با مشارکت شهرداری ها و با رویکرد تامین درآمد پایدار در سلسله رویدادهای همیار ایده به منصه ظهور خواهد رسید.

وی ادامه داد: این رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال و حمایت از کسب و کارها و اقتصاد دیجیتالی در جهت همسویی با اقتصاد حال و آینده جهان، 22 آبان ماه با حضور بنیانگذاران و متخصصان کسب و کارهای آنلاین پیروز ملی و بین المللی به عنوان صاحبنظران این حوزه به صورت آنلاین در بستر اینترنت برگزار می گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: این رویداد فضای مناسبی برای برنامه ریزی و توسعه مالی و فرصتی برای افراد خلاق و نوآور است تا به وسیله فناوری های نوین و دیجیتال کسب و کاری را راه اندازی نمایند.

وی اضافه نمود: در حوزه های مالی باید برای کسانی موضوعات تخصصی، تعریف گردد که آن افراد این مسایل را به صورت کامل متوجه شوند.

کرمانی ادامه داد: این درک با برگزاری دوره های تحصیلی، کاربردی و انتقال تجربه افراد اتفاق می افتد و از مکانیزم های مختلف برای رسیدن به یکی از این روش ها انتقال تجربه است، ما این موضوع را در شورای توسعه ظرفیت های انسانی و اجتماعی سازمان همیاری مورد آنالیز و گفتگو قراردادیم و قرار است موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان آن را اجرایی کند.

وی گفت: تا به امروز 150 نفر در این رویداد ثبت نام نموده اند و پیش بینی می کنیم در حدود 48 ساعت باقی مانده تا زمان برگزاری آن، تعداد شرکت نمایندگان به 200 نفر برسد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اضافه نمود: این برنامه سلسله رویدادهایی است که در حوزه های مالی نوین رخ می دهد، بستر برگزاری این سلسله رویدادها نرم افزار پروفایل است که یک نرم افزار بومی از خراسان و مشهد می باشد.

وی ادامه داد: همانگونه که تحریم ها باعث شده ما خودباوری بیشتری در حوزه های مالی پیدا کنیم، ویروس کرونا هم می تواند منشأ خیر گردد تا ما در حوزه کسب و کارهای دیجیتال نیز بسیار پیشرفت کنیم زیرا ما دانش آموختگان و علاقه مندان بسیار در این حوزه داریم.

کرمانی گفت: با برگزاری این رویداد، حتی اگر یک شغل در این حوزه ایجاد گردد یا ایده ای به زندگی کسی یاری کند نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا نموده ایم.

وی با بیان اینکه برندینگ یکی از شاخه های جدیدی است که سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در آن ورود پیدا نموده است، اضافه نمود: در گذشته در سازمان همیاری شهرداریها، تولیدات و خدمات بسیار بدون هیچ گونه هویت ثبتی و برند ثبت شده عرضه می کردیم اما بر اساس رویکرد جدید تصمیم گرفته ایم از این پس فعالیتهای خود را در حوزه های مختلف با توجه به موضوع برندینگ و بر اساس نام های تجاری و هویت های مستقل ارائه کنیم.

سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با برخوداری از واحدهای ستادی و همچنین شرکتها و موسسات تابعه خود در حوزه های مالی، تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری، جهانگردی، عمرانی، آموزشی، ماشین آلات، دیجیتال مارکتینگ، انرژی، سوخت، پست، بیمه، گوشت و امثال آن اقدام به ثبت رسمی علائم تجاری گروه برندهای 18 گانه همیار در سامانه ثبت علائم تجاری و مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نموده است.

گروه برندهای همیار سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی شامل همیار ماشین، همیار سازه، موتور یار، مشخص کالا، همیار انرژی، همیار دانش، همیار بان، همیار سرمایه، همیار محیط، همیار پست، همیار دیجیتال، مشهد گوشت، مشهد بیمه، هشتیار، همیار جهانگرد، همیار بازرگان و همیار سلامت هستند و کلیه خدمات و محصولات هریک از واحدهای تابعه ستادی و زیرمجموعه سازمان همیاری با این نام های تجاری به مخاطبان و مشتریان به ویژه شهرداریها و نهادهای طرف قرارداد ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید