سینا صنعت ایذه سال آینده در لیگ کشتی ایران تیمداری می نماید

به گزارش آسانسور، ملک محمد بویری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک 6 سال است که باشگاه سینا صنعت در همه رده های سنی تیمداری می نماید و بدون دریافت یک ریال از جایی و یا کسی، در لیگ شرکت می نماید و طبق صحبتی که با اسپانسر و مدیرعامل باشگاه سینا صنعت احمدپور صورت گرفت، در سال 1400 نیز با تمام قدرت به ورزش کشتی کشور یاری می کنیم.

سینا صنعت ایذه سال آینده در لیگ کشتی ایران تیمداری می نماید

وی با بیان اینکه در رده عظیم سالان و لیگ های پایه شرکت خواهیم کرد، اضافه کرد: اگر کرونا اجازه دهد و مجوز گرفته گردد حتماً در رده های نونهالان و نوجوانان نیز مانند سال های قبل از کرونا با یک تورنمنت بین المللی شرکت خواهیم کرد.

سرمربی کشتی سینا صنعت ایذه عنوان نمود: وزارت ورزش و فدراسیون کشتی باید به کسانی که باشگاه داری می نمایند، یاری نمایند و به بخش های خصوصی بیشتر بها دهند چرا که اگر کشتی نیز به باشگاه های خصوصی مانند کشورهای اروپایی روی بیاورد، آینده این ورزش به طور تقریبی از جمله معضل بیکاری کشتی گیران حل می گردد.

وی گفت: امید می رود که فدراسیون جدید مسابقات انتخاباتی تیم ملی را به طور منطقی و به دور از احساسات برگزار کند تا حق به حق دار برسد و هر کشتی گیری که حقش باشد و در این سال ها زندگی خودش را فدای کشتی نموده است، به المپیک برسد.

بویری ادامه داد: تعیین نیست که سرمربی تیم ملی عظیم سالان فرنگی مانند 10 - 12 سال گذشته باشد و انتخابی درست حسابی را برگزار کند یا نه اما برای دعوت کشتی گیران به اردو به مربیان کشتی گیران نگاه می نماید ولی سوابق کشتی گیران را در نظر نمی گیرد.

وی اضافه کرد: امید است که با آمدن امید نوروزی قهرمان دنیا و المپیک و بودن قهرمان پرآوازه ایران و دنیا حمید سوریان، کشتی فرنگی نیز با انتخابی عادلانه نفرات واقعی به المپیک راه پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سینا صنعت ایذه سال آینده در لیگ کشتی ایران تیمداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینا صنعت ایذه سال آینده در لیگ کشتی ایران تیمداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید