فرافکنی آمریکا درباره شیوع کرونا در ایران و کوشش برای عوام فریبی

به گزارش آسانسور، در حالی که کشمکش میان ایران، اروپا و آمریکا درباره موضوعاتی همچون برجام و تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ادامه دارد و دسیسه های کاخ سفید موجب شده تا ایران به حقوق مسلم خود در توافق هسته ای نرسد، وزارت خارجه آمریکا در حساب کاربری فارسی خود در توئیتر، پیامی را با هدف تحت تاثیر قراردادن افراد ساده لوح منتشر نموده است.

فرافکنی آمریکا درباره شیوع کرونا در ایران و کوشش برای عوام فریبی

این کشور در حالی که به دلیل بی کفایتی دولت ترامپ بیشترین آمار قربانیان کرونا در دنیا را دارد فرایند مقابله با این بیماری را در ایران زیر سوال برده است.

وزارت خارجه آمریکا در حساب کاربری فارسی خود در توئیتر با اشاره به افزایش دوباره موارد ابتلا به کووید -19 در ایران، تهران را متهم به دروغ پراکنی و زندانی کردن روزنامه نگاران افشاگر نموده و ادعا نموده که پیشنهاد یاری های بشردوستانه واشنگتن هنوز روی میز است.

توئیتر وزارت خارجه آمریکا به فارسی بامداد امروز سوم تیر ماه در پیغامی مدعی شده است: مهار یک همه گیری دنیای احتیاج به شفافیت تمام کشورها دارد. با این وجود، ایران با انتشار اطلاعات نادرست، دروغ پراکنی در مورد تعداد واقعی مبتلایان و مرگ و میر و زندانی کردن روزنامه نگاران راه چین را در پی گرفته است.

اشاره این توئیت به یک مدیر کانال تلگرامی است که اخیراً به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی زندانی شده است.

در توئیتر وزارت خارجه ایالات متحده همچنین گفته شده ایران باید آمار و ارقام کامل را برای آگاهی مردم از تهدید واقعی این بیماری منتشر می کرد. در عوض، تصمیم گرفت تا تقصیر را بر گردن تحریم هایی بیندازد که هیچ وقت صنعت پزشکی را مورد هدف قرار نداده اند. پیغام ما به حکومت با مردم ایران مشترک است: دست از سرزنش دنیا برای بی کفایتی خود برداشته و به ایرانیانی که رنج می برند یاری کنید. پیشنهاد یاری های بشردوستانه ما هنوز روی میز است.

به گزارش آسانسور، آمریکا در حالی فرایند مقابله با کرونا در ایران را زیر سوال برده که خود این کشور بیشترین آمار مبتلا و قربانی را در مورد کرونا دارد و بی کفایتی دولت ترامپ در مقابله با این بیماری موجب شده تا نقدها زیادی متوجه کاخ سفید گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرافکنی آمریکا درباره شیوع کرونا در ایران و کوشش برای عوام فریبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرافکنی آمریکا درباره شیوع کرونا در ایران و کوشش برای عوام فریبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید