بهداشت دهان و دندان

ادویه های معجزه گر در چربی سوزی را بشناسید

ادویه های لاغری کننده ای وجود دارد که برای افراد چاق بسیار مناسب است، مصرف این ادویه جات موجب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد و یاری بسیاری به لاغری می نماید.

24 خرداد 1402

جسدی که پس از هزاران سال سالم مانده است

دانشمندان امیدوارند تا با انجام آنالیز های بیشتر برروی لاشه توله شیر های یخ زده بتوانند برای بازیابی نسل شیر های غارنشین اقدام نمایند.

23 دی 1401

9 اشتباه رایج در مسواک زدن که به دندان ها صدمه می زند

استفاده طولانی مدت از یک مسواک می تواند منجر به پوسیدگی دندان ها و آسیب دیدگی لثه ها گردد.

15 مهر 1401

مصرف کشمش چه خاصیتی برای بدن دارد؟

بچه هایی که از کشمش به عنوان میان وعده بعد از مدرسه استفاده می نمایند، در طول روز اساسا کمتر غذا می خورند و اشتهای کمتری دارند. بنابراین، افزودن مقادیر کنترل شده و متعادلی از کشمش به برنامه غذایی روزانه می تواند به ایجاد حس سیری هم یاری کند.

2 مهر 1401

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

اهمیت دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچریاز آنجایی که آدمی بیشتر اوقات به زیبایی ها روی خوش نشان می دهد و از صحنه های مجذوب کننده و دکوراسیون های شیک و مدرن لذت می برد تصمیم گرفتیم به اهمیت دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری به عنوان یک نمونه بسیار مهم و قابل...

10 مرداد 1401

دندان مصنوعی یا ایمپلنت؟ کدام برای شما مناسب تر است؟

ممکن است به دلایل مختلف یک یا چند دندان خود را از دست داده باشید. در این حالت می توانید از چند گزینه درمانی متفاوت استفاده کنید تا جای دندان های از دست رفته خود را پر کنید.

4 مرداد 1401

مشکل خواب دارید؟ در کمتر از 4 دقیقه بی هوش شوید!

برخی شب ها خوابمان نمی برد و در رختخواب وول خوردن و چرخیدن و فکر کردن به این که چرا خوابمان نمی برد، بدتر نمی گذارد بخوابیم. اما چه کار باید کرد؟

29 تیر 1401

چطور کیک تولد خانگی ???? را مانند قنادی ها تزیین کنیم؟

کیک مهم ترین بخش از مجالس جشن تولد است. همه در اطراف کیک جمع می شوند، شمع های آن را روشن می کنند، آهنگ تولد خوانده می شود و پسر یا دختر خوش شانس با گفتن آرزو، شمع ها را فوت می کند. این یک لحظه جادویی است که البته با یک کیک خانگی خوشمزه و البته با تزیین های...

16 دی 1400

آشنایی با بعضی از مواد غذایی مضر برای بدن

ما غذا میخوریم تا در سلامت بتوانیم به فعالیت های روزانه خود ادامه دهیم، اما بعضی از غذاها هستند که ممکن است برای سلامتی ما ضرر داشته باشند و به بدن ما آسیب برسانند.این غذاها در صورتی که به اندازه زیادی مورد مصرف قرار بگیرند بصورت تدریجی می توانند باعث...

1 آذر 1400

فواید بلوط برای سلامتی

میوه بلوط دارای خواص و فواید بی شماری است، بعلاوه برگ و گل بلوط برای درمان بعضی از بیماری ها بسیار حائز اهمیت و موثر است.

26 آبان 1400

چرا باید قند و شکر را کم مصرف کنیم؟

مصرف زیاد قند و شکر اثرات ناخوشایند زیادی دارد از جمله: * تری گلیسرید خون را بالا می برند. * کلسترول بد خون (LDL) و کل کلسترول را افزایش می دهند. * کلسترول خوب خون (HDL) را پایین می آورند.* در جذب کلسیم و منیزیم تداخل ایجاد می نمایند و ....

9 مهر 1400

چرا مجیدی شب دربی از وزارت و بد بسته شدن استقلال انتقاد کرد؟

فرهاد مجیدی شب قبل از دربی انتقاداتی را از وزارت ورزش انجام داد که در نوع خودعجیب بود.

23 خرداد 1400

قرص لووتیروکسین چیست؟ (عوارض قرص لووتیروکسین)

قرص لووتیروکسین (Levothyroxine) معمولا برای درمان کم کاری غده تیروئید تجویز می گردد. تهوع، سردرد و مسائل خواب از عوارض قرص لووتیروکسین است.

29 دی 1399

ظرفیت مناسب صادراتی کشور در زمینه دانش سلول های بنیادی

خبرنگاران/قم مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان بر لزوم کوشش هرچه بیشتر در جهت توسعه فرایندهای علمی و تجاری سازی حوزه سلول درمانی کشور تاکید نمود.

26 آذر 1399

با این تکنیک ها ترکیب رنگ مناسب را کشف کنید!

انواع ترکیب رنگ متمایز به شما امکان می دهد تا بهترین ها را به ارمغان آورده و در عین حال اتاق را با سهولت تغییر شکل دهید. دیوارهای خود را با مشکی مات غنی که تمیز کردن آن آسان تر است، رنگ کنید. تنالیته فیروزه ای، از آنجا که تمی ظریف و کمرنگ دارد، تقریباً با...

6 آبان 1399

نخست وزیر منطقه آزاد کشمیر: هند پاسخ جنایت های خود را دریافت خواهد نمود

در پی کشته شدن یکی دیگر از رهبران مسلمان آزادی خواه کشمیر توسط نظامیان هندی و به آتش کشیدن شدن 15 خانه، نخست وزیر منطقه آزاد کشمیر واکنش نشان داد.

3 مرداد 1399