سلامتی و پزشکی

چک لیست جامع ضروری ترین وسایل سفر برای آقایان که باید بدانید

سفر، از آن دست تجربیاتی است که می تواند هر فردی را از روتین روزمره خارج کرده و به او فرصتی برای کشف، یادگیری و لذت بردن بدهد. تجربه یک سفر راحت و بدون دغدغه، به میزان زیادی به برنامه ریزی و آمادگی قبل از سفر بستگی دارد. یکی از مهم ترین بخش های این برنامه...

24 اسفند 1402

بهترین راه های نگهداری و تا کردن لباس های کودک

هیچ چیز روی زمین زیباتر از لباس های کوچک نیست، البته به جز موجودات کوچکی که آن ها را می پوشند! اما وقتی در انبوه لباس های کودک غرق می شوید و احساس خستگی می کنید، فاکتور دوست داشتنی بودن آن ها می تواند به سرعت کاهش یابد. اما شما مجبور نیستید که در پشته انبوه...

26 بهمن 1402

برف و باران های سیل آسا در راه 17 استان، تاخیر پروازها و مخاطرات سفر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 17 استان طی امروز از احتمال آب گرفتگی، طغیان رودخانه ها، تنش دمایی و خسارت کشاورزان اطلاع داد.

22 آذر 1402

ادویه های معجزه گر در چربی سوزی را بشناسید

ادویه های لاغری کننده ای وجود دارد که برای افراد چاق بسیار مناسب است، مصرف این ادویه جات موجب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد و یاری بسیاری به لاغری می نماید.

24 خرداد 1402

شش روش برای یافتن آرامش در میانه هرج و مرج

اضطراب می تواند کیفیت زندگی فرد را مختل کند و بسیاری از بیماران گزارش می دهند که علائم فیزیکی مانند تپش قلب و تنگی نفس را تجربه می نمایند که غیر قابل کنترل است و بر افکارشان تاثیر منفی می گذارد.

23 اردیبهشت 1402

این عادت های اشتباه منافذ پوستتان را مسدود می نمایند

توصیه می گردد روبالشی و ملافه های خود را هفته ای یک بار بشویید، اما اگر دارای منافذ پوست مسدودشده هستید، ممکن است به انجام این کار با تکرر بیشتر احتیاج باشد.

30 فروردین 1402

مسائل تغییر ساعت گوشی ها حل شدنی نیست؟

بعضی کاربران که پس از تعطیلات نوروز در انتظار حل مسائل مربوط به تغییر ساعت وسایل الکترونیکی خود بودند، به تازگی اعلام نموده اند که با تنظیم دستی ساعت، همچنان با چالش برای استفاده از اپلیکیشن های کاربردی از جمله نرم افزار های بانکی خود روبرو شده اند.

28 فروردین 1402

چرا زنان در بهار و تابستان اعتماد به نفس بیشتری دارند؟

از هر 10 زن، یک نفر می گوید که دست کم تا ژانویه (اواسط دی) دیگر از سرما کاملا خسته می گردد و بعد از آن به آفتاب احتیاج دارد. بسیاری از زنان هم دمای هوای بالای 18 تا 21 درجه سانتیگراد را را ترجیح می دهند.

14 فروردین 1402

توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر در دولت مردمی هدف اصلی ماست، افزایش سرانه فضاهای فرهنگی کشور

خبرنگاران- از بدو حضورش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام توان خود را برای بهبود منابع وزارتخانه به کار گرفته است. شاید بتوان گفت تحقق بسیاری از وعده های حوزه فرهنگ و کوشش برای پیشبرد برنامه های این حوزه، بدون پیگیری ها و رایزنی های معاونت توسعه مدیریت...

29 اسفند 1401

صبحانه ای عالی که سکته را از شما دور می نماید

عادت خوردن صبحانه سالم بنابر زندگی پرمشغله در جوامع کمرنگ شده است و این در حالی است که خوردن صبحانه مقوی و مناسب می تواند در برابر سکته مقابله کند.

21 اسفند 1401

با شام نخوردن لاغر می شویم؟

آیا با نخوردن شام و جایگزینی میوه به جای وعده غذایی می توانیم لاغرتر شویم؟ آیا حذف کامل مواد کربوهیدرات می تواند موجب درمان کبد چرب گردد؟

17 اسفند 1401

مسمومیت دانش آموزان دبستان دخترانه سنندج تکذیب شد

خبر برخی از رسانه ها مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دبستان دخترانه جنت ناحیه 2 سنندج، از سوی مدیرآموزش و پرورش این ناحیه تکذیب شد.

14 اسفند 1401

عکس ، مارمولک عجیبی که در اتاق عمل به جراح یاری می نماید!

اولین ربات مارمولکی در نوع خود می تواند روزی به پزشکان در جراحی ها یاری کند.

11 اسفند 1401

افکار منفی چیست و چگونه آن ها را از خود دور کنیم؟

تفکر منفی می تواند به مشکلاتی مانند اضطراب اجتماعی، افسردگی، استرس و عزت نفس پایین یاری کند. کلید تغییر افکار منفی خود این است که درک کنید اکنون چگونه فکر می کنید، سپس از استراتژی هایی برای تغییر این افکار یا ایجاد تأثیر کمتر آنها بهره ببرید.

27 بهمن 1401

مصرف بیش از حد شیر برای بچه ها مضر است

متخصص اطفال و بچه ها گفت: برای خوردن شیر زیاد به بچه ها اصرار نکنید.

26 بهمن 1401

پنت هاوس های 120 میلیاردی در تهران

قیمت هر مترمربع پنت هاوس بالای 100 میلیون تومان است و بهای واحدهای نوساز پنت هاوس به بالای 200 میلیون است.

24 بهمن 1401

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، فرصتی برای بازیابی این صنعت خواهد بود.

15 بهمن 1401

10 رقابت مجذوب کننده و خنده دار در سریال های انیمیشنی

چیزی که در لحظات پر از رقابت و کشمکش انیمیشنی هیچ وقت کم نمی گردد، کمدی است. هر مشتی که از یک طرف به سمت دیگر پرتاب می گردد مملو از شوخی یا مفاهیمی است که نه تنها بچه ها بلکه بزرگسالان را نیز می خنداند. از شخصیت های کارتونی های لونی تونز گرفته تا وقت ماجراجویی،...

14 بهمن 1401

بیماری شانه یخ زده چیست؟

شانه یخ زده (Frozen Shoulder) یک بیماری نسبتاً شایع است که کپسول مفصل شانه را درگیر می نماید، اما تخریب غضروف مفصلی و استخوان را به همراه ندارد. در پی آن درد و خشکی و محدودیت حرکت ایجاد می گردد.

27 دی 1401

جسدی که پس از هزاران سال سالم مانده است

دانشمندان امیدوارند تا با انجام آنالیز های بیشتر برروی لاشه توله شیر های یخ زده بتوانند برای بازیابی نسل شیر های غارنشین اقدام نمایند.

23 دی 1401
تعداد: (243)