روانشناسی

چک لیست جامع ضروری ترین وسایل سفر برای آقایان که باید بدانید

سفر، از آن دست تجربیاتی است که می تواند هر فردی را از روتین روزمره خارج کرده و به او فرصتی برای کشف، یادگیری و لذت بردن بدهد. تجربه یک سفر راحت و بدون دغدغه، به میزان زیادی به برنامه ریزی و آمادگی قبل از سفر بستگی دارد. یکی از مهم ترین بخش های این برنامه...

24 اسفند 1402

بهترین راه های نگهداری و تا کردن لباس های کودک

هیچ چیز روی زمین زیباتر از لباس های کوچک نیست، البته به جز موجودات کوچکی که آن ها را می پوشند! اما وقتی در انبوه لباس های کودک غرق می شوید و احساس خستگی می کنید، فاکتور دوست داشتنی بودن آن ها می تواند به سرعت کاهش یابد. اما شما مجبور نیستید که در پشته انبوه...

26 بهمن 1402

ادویه های معجزه گر در چربی سوزی را بشناسید

ادویه های لاغری کننده ای وجود دارد که برای افراد چاق بسیار مناسب است، مصرف این ادویه جات موجب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد و یاری بسیاری به لاغری می نماید.

24 خرداد 1402

شش روش برای یافتن آرامش در میانه هرج و مرج

اضطراب می تواند کیفیت زندگی فرد را مختل کند و بسیاری از بیماران گزارش می دهند که علائم فیزیکی مانند تپش قلب و تنگی نفس را تجربه می نمایند که غیر قابل کنترل است و بر افکارشان تاثیر منفی می گذارد.

23 اردیبهشت 1402

این عادت های اشتباه منافذ پوستتان را مسدود می نمایند

توصیه می گردد روبالشی و ملافه های خود را هفته ای یک بار بشویید، اما اگر دارای منافذ پوست مسدودشده هستید، ممکن است به انجام این کار با تکرر بیشتر احتیاج باشد.

30 فروردین 1402

چرا زنان در بهار و تابستان اعتماد به نفس بیشتری دارند؟

از هر 10 زن، یک نفر می گوید که دست کم تا ژانویه (اواسط دی) دیگر از سرما کاملا خسته می گردد و بعد از آن به آفتاب احتیاج دارد. بسیاری از زنان هم دمای هوای بالای 18 تا 21 درجه سانتیگراد را را ترجیح می دهند.

14 فروردین 1402

با شام نخوردن لاغر می شویم؟

آیا با نخوردن شام و جایگزینی میوه به جای وعده غذایی می توانیم لاغرتر شویم؟ آیا حذف کامل مواد کربوهیدرات می تواند موجب درمان کبد چرب گردد؟

17 اسفند 1401

افکار منفی چیست و چگونه آن ها را از خود دور کنیم؟

تفکر منفی می تواند به مشکلاتی مانند اضطراب اجتماعی، افسردگی، استرس و عزت نفس پایین یاری کند. کلید تغییر افکار منفی خود این است که درک کنید اکنون چگونه فکر می کنید، سپس از استراتژی هایی برای تغییر این افکار یا ایجاد تأثیر کمتر آنها بهره ببرید.

27 بهمن 1401

مصرف بیش از حد شیر برای بچه ها مضر است

متخصص اطفال و بچه ها گفت: برای خوردن شیر زیاد به بچه ها اصرار نکنید.

26 بهمن 1401

پنت هاوس های 120 میلیاردی در تهران

قیمت هر مترمربع پنت هاوس بالای 100 میلیون تومان است و بهای واحدهای نوساز پنت هاوس به بالای 200 میلیون است.

24 بهمن 1401

10 رقابت مجذوب کننده و خنده دار در سریال های انیمیشنی

چیزی که در لحظات پر از رقابت و کشمکش انیمیشنی هیچ وقت کم نمی گردد، کمدی است. هر مشتی که از یک طرف به سمت دیگر پرتاب می گردد مملو از شوخی یا مفاهیمی است که نه تنها بچه ها بلکه بزرگسالان را نیز می خنداند. از شخصیت های کارتونی های لونی تونز گرفته تا وقت ماجراجویی،...

14 بهمن 1401

بیماری شانه یخ زده چیست؟

شانه یخ زده (Frozen Shoulder) یک بیماری نسبتاً شایع است که کپسول مفصل شانه را درگیر می نماید، اما تخریب غضروف مفصلی و استخوان را به همراه ندارد. در پی آن درد و خشکی و محدودیت حرکت ایجاد می گردد.

27 دی 1401

هرگز اینگونه با همسر خود شوخی نکنید!

شوخ طبعی در تقویت رابطه زوجین نقش دارد. مطالعات چند دهه اخیر نشان می دهد که زنان جذب مردان شوخ طبع می شوند.

10 آبان 1401

8 اشتباهی که در برنامه ریزی آینده تان مرتکب می شوید (نکات زندگی بهتر)

زمانی که بحث برنامه ریزی برای آینده و معین اهداف به میان می آید، گاهی اوقات اینکه انگیزه کافی داشته باشید تنها چیزی است که احتیاج خواهید داشت. خیلی ها بر این باورند که مهم نیست چگونه برنامه ریزی نموده و برای رسیدن به اهداف خود کوشش کنید، همین که هدف معین...

29 شهریور 1401

مجذوب کننده ترین عکس های منتشرشده از سریال ارباب حلقه ها تا امروز

کمتر از یک هفته به شروع پخش سریال ارباب حلقه ها به جای مانده است و بد نیست که قبل از آن یک بار جالب ترین عکس هایی را که تا امروز از این سریال منتشر شده اند مرور کنیم.

8 شهریور 1401

این 5 خوراکی سالم باعث جوش می شوند

تغذیه یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد جوش و آکنه است. بعضی از خوراکی ها و مواد غذایی هستند که مصرف آن ها باعث ایجاد جوش روی صورت و بدن انسان می گردد.

19 مرداد 1401

در هتل های آنتالیا، مثل ستاره ها وقت بگذرانید

آنتالیا از آن شهرهایی است که در بهار و تابستان اول فهرست سفر ایرانیان جا خوش می نماید. به خاطر همین است که بازار سفر به این کشور چه با تور چه برنامه ریزی شخصی در این فصل ها رونق می گیرد. مهم ترین و اساسی ترین جذابیت این سفر، هتل های آنتالیا است؛ هتل هایی...

14 مرداد 1401

10 تا از جاهای دیدنی مارماریس ترکیه که شما را عاشق این شهر می کنند!

تصور کنید برای بار اولی که به این شهر بندری زیبا سفر می کنید اطلاعاتی از جاهای دیدنی آن نداشته باشید، در چنین شرایطی احتمالا بیشتر وقت شما در پاسخ به این سوال به خواهد گذشت که کدوم یک از جاهای دیدنی مارماریس رو باید ببینم؟ مابقی آن را نیز خودتات حدس می...

12 مرداد 1401

دندان مصنوعی یا ایمپلنت؟ کدام برای شما مناسب تر است؟

ممکن است به دلایل مختلف یک یا چند دندان خود را از دست داده باشید. در این حالت می توانید از چند گزینه درمانی متفاوت استفاده کنید تا جای دندان های از دست رفته خود را پر کنید.

4 مرداد 1401

مشکل خواب دارید؟ در کمتر از 4 دقیقه بی هوش شوید!

برخی شب ها خوابمان نمی برد و در رختخواب وول خوردن و چرخیدن و فکر کردن به این که چرا خوابمان نمی برد، بدتر نمی گذارد بخوابیم. اما چه کار باید کرد؟

29 تیر 1401
تعداد: (45)